Mamamei vroeg me ook al af van wie dat briefje kwam Nou lekker togh om nu ff met je mamsie samen te wonen vooral als beebje straks is geboren alle hulp is dan dan welkom togh?
Goedemorgen allemaal wat is er veel geschreven zeg! Gezellig hoor! Hier een prima nacht gehad, bijna klokje rond met maar 1 plaspauze. Gek idee dat we over een paar weken niet meer wakker worden om te plassen maar om te voeden. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen! Ik wens iedereen een fijne dag en vooral mamamei met haar date! Echt heel erg leuk, ben benieuwd hoor!
ik ga eens ff kijken of de stofzuiger de weg nog weet !!!! tot zo!!!!! Heb vandaag niet zoveel zin om iets te doen ............ Gistermiddag moest opeens de keukenkast en de koelkast nog uitgesopt worden , maar daar heb ik nu geen last van .. Van het weekend komt het babykamertje helemaal klaar en kan die volgende week helemaal schoon en dan de wandelwagen weer in elkaar zetten de box en dan is het allemaal klaar !!!
Ingeltje, hier ook saai wit plafon, nix aan hè. Ik ben nu helemaal gelukkig met m'n iPhone, zit de halve nacht op zp en Hyves. Tsja, je moet wat hè!
Och Dag, wat naar voor je mannetje!! Tink: gaat het een beetje? ik zag een proficiat voor Tante Mars passeren: hoe gaat het met haar? ik ben niet mee vrees ik...
Goedemorgen Wat een piep-nacht weer.. raak er aan gewend.. Ga zo aankleden, en dan even inkopen doen voor mijn verjaardag. Scheelt dat grotendeels weer voor zaterdag. Verder nergens zin in vandaag. Fijne dag iedereen
Phoe, over actieve beeb hier! Ik had ergens gelezen dat ze 95% van de dag slapen. Nou ik heb het idee alsof hij echt veeel meer wakker is, hebben jullie dat ook?
Wil wel ruilen.. Mijne wordt momenteel alleen wakker als ik een warme kruik in de rug doe/hou .. Verder erg rustig
Was ik weer even. Net de vk gesproken, moet nu een zogenaamde "trappelkaart" bijhouden, dus precies bijhouden hoe vaak ik hem voel. Dan komt ze tussen 1 en 2 langs om te kijken of er misschien al iets bezig is en dan kan ze die kaart bekijken, en dan besluiten of ik naar het zkh moet of niet.. Afwachten maar, wat duurt die dag dan lang zeg Hoop maar dat Fenna een beetje op tijd wil gaan slapen, gooi haar denk om half 12 op bed, als we dan weg moeten heeft ze in ieder geval iets geslapen
Hier is het heel erg verschillend , gisteren was beep hele dag rek en strek oefeningen aan het doen en aan het verkennen waar er overal plaats is , en vandaag weer superrustig ..............................hopelijk straks weer een feestje daarbinnen
@Dag: Nee hoor geen erge dingen maar een hoop onzin, met enge plaatjes niet terug kijken dus! Toch jammer als je niet meer op je plek zit en je vind niks anders...Erik ook een paar keer gehad, nu sinds 1 dec een nieuwe baan en dat gaat veel beter... @Aszz: Ik had gewaarschuwd vanmorgen..... En moet ik al mee naar de baas? Of wacht ik nog een daagje???? @Arka: Tante gaat goed, gister heeft ze een groei echo gehad en de baby was mega goed gegroeid...En vandaag is ze getrouwd! @Marjon: Rustig aan hoor met die stofzuiger... @Loran: Doe je ook een beetje rustig aan....Denk dat die verjaardag al heftig genoeg is....Moet ik komen helpen?! Ik ga vandaag alleen boodschappen doen.... Hey waar is Pip? Ligt die nog te meuren in bed....
@Loran: wees voorzichtig wat je vraagt he. Ik ben volgens mij zwanger van de reïncarnatie van Bruce Lee @Tink: 1 uur duurt nog zo lang dan! Voel je de kleine nog wel? Het zou wel een slechte grap zijn om vandaag al te bevallen hoor! je moet nog even
Oeh even spannend dus...Duim hier dat alles ok is met de kleine...Trappelkaart had ik nog nooit van gehoord....Succes en rustig aan meis!
Oke nou hoop dat togh allemaal goed is tink want dit is ook niets zo he als je je steeds zorgen maakt:S
Vind ik niet erg hoor Verneem de kleine al minder.. Bij Naomi was het gewoon elke keer, als ik porde, krege ik reactie. Deze is liever lui dan moe . Reageert dan ook niet . Mits een warme kruik Straks maar eens kijken hoe het zonder kruik gaat... Lopen wil nl. nog steeds niet best.. En een mini-bruce-lee.. leuk
TINK: sorry meid maar ik ben weer eens niet mee wat is er aan de hand? Als ik baby niet goed had gevoeld door harde buiken of weeen moest ik van de gyn op mijn zij gaan liggen en binnen het half uur baby twee keer voelen... Tante mars: proficiat bedankt voor de ipdat ladies!
Nog steeds zo'n last joh. Vervelend zeg, hoop voor je dat het gaat lukken het lopen straks hmm Veendam is wel ver weg anders had ik je wel in een rolstoel door de supermarkt gereden lekker met je kruik erbij