MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Natasch...niet wachten joh! Je kunt toch beter een keer teveel bellen als te weinig....

Hier de vlopjes bijna allemaal geschreven....Zere hand er van maar goed dan is dat ook maar gedaan......

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    HIer een rustige beeb... al sinds gisteravond naar bed gegaan, ik voel af en toe wel iets, maar niet die kleine schopper/druktemaker die steeds was... bah, daar heb ik zo'n hekel aan he!!

3. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Alpenmama: Goed dat je nog een echo krijgt, maar weet dat ook dat het een schatting blijft met een afwijking van 0,5 kg ofzo. En ja, laat de positieve gedachten maar de bovenhand krijgen ;)

@Loran en Natascha: succes vanmiddag!

@Mama2010: goed dat jullie kleintje zich netjes gedraaid heeft. Gehoorzame baby :p

Wat zijn jullie allemaal mooie cijfers bijgekomen. Hier ondertussen al zo'n 12 kilo erbij. :( Die moeten er deze keer weer allemaal af, dus ik zie er ook al naar uit om weer te kunnen sporten. :) Slecht voor mijn knie-gewrichten, die al niet meer in erg goed staat verkeren...

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    aangekomen gewicht wil ik het niet eens over hebben... pffff, wat sporten betreft heb ik geen zin in, hihi, mijn nieuwe sport word wandelen met beeb!! maar Het Sonjabakker boek weer te voorschijn heb ik wel zin aan!! heb vandaag al ff wat houdbare magere dingen in huis gehaald voor na de bevalling, knackebrod, magere leverpastei, smeerkaas en halvajam, want ik ga gelijk na de bevalling aan de lijn!! niks geen beschuit met muisjes gedoe en gebak enzo,

5. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Zoo de knoop is doorgehakt...had het er 2wk geleden al over, maar het was er nog niet van gekomen... Per deze week ga ik tot mijn verlof, nu nog 3 weken halve dagen werken!
    Dat gezeik met die bloedarmoede vreet al mijn energie, dus moet er gewoon ff de rem op gooien!

@ bevalling kleding: bij Mika droeg ik alleen een t-shirt van vriendlief en verder niks..

@ vluchttas: die ga ik deze week ook maar eens in orde maken!

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    dag dames,

hoe gaat het hier?
    net mijn opleiding gegeven, nu even eten en dan terug naar het werk
    kan gelukkig even al liggend eten in mijn zeteltje

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo ben ik weer! de beneden verdieping even flink onder handen genomen :D
    lekker alles even kunnen stoffen en zuigen enzo! bank aan de kant gehad e.d. HOEZO Nesteldrang HAHA :D
    nu doe ik vandaag niets meer!
    nou ja ....... alleen even fruit halen....... en eten koken dan.....

hmmm is niet fijn zeg babe... voel je je kindje nog wel gemiddeld 10 x per dag? anders moet je gewoon even de VK bellen hoor als je ongerust bent....... maar ja kan ook zijn dat beebje druk is met indalen en dat hij ruimte gebrek heeft.....
    ga maar eens rustig liggen op de bank; wie weet helpt het!

8. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Babe: Zo dat is helemaal rigoreus, officieel mag het ook niet... Je lichaam moet na de bevalling echt op krachten komen en dat lukt niet met het schema van Sonja Bakker ;) En trouwens, je wilt je roseetje toch wel als je bevallen bent :D Ik gun mezelf een paar weken en dan begin ik gelijk weer. Denk na 2 weken (dus na het kraamfeest) met lijnen en na 4 weken (ligt ook aan de bevalling) met sporten :) Maar ik kan niet wachten!
    Deedtje: Goed zo, aan jezelf denken. Kan me voorstellen dat je hartstikke moe bent!

Energie: Ik lees het hier best veel, ik heb er ook zoooveel last van :( Gewoon totaal geen fut en energie meer, bah! Als ik boodschapjes heb gedaan moet ik 2 uur op de bank zo moe ben ik, zelfde geldt voor huishoudelijke klussen maar ook douchen etc :$ Iemand nog tips hiervoor?

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zo, dat is op tijd! :D
    Ik ga volgende week van alles in orde maken (ben dan 35 weken) zodat alles voor 37 weken klaar staat. Dat vind ik wel een prettig idee. Zo staat de maxicosi nu nog in de opslag... dat is niet handig..

A.s. donderdag ga ik eens lekker naar de kapper.. ik wil er nog wel een beetje leuk uitzien die laatste weken. Als het lijf dan niet meer mee wil werken aan die doelstelling dan het hoofd maar. Ik ben blij dat ik nog niet zoveel ben aangekomen (al is het veel meer dan een aantal hier). Ik zit nog net onder de 10 kilo... prima. De vorige keer was ik 25 kilo aangekomen in totaal.. dat ga ik niet meer halen. Ik kan niet wachten om gewoon weer op gewicht te komen en mijn gewone kleding aan te kunnen!

@alpenmama... vraag de volgende keer is waarom ze zo 'moeilijk' doen over een grote baby. Belangrijker is om te weten hoe groot het hoofd is. De rest van het lijfje gaat redelijk vanzelf, alleen het hoofd is belangrijk.

@Loran & Natascha ... Succes vanmiddag!

@Mama2010... Super dat de baby gedraaid is... met je koppie naar beneden is toch de lekkerste houding :p

@Babebabe... Je beeb heeft steeds minder ruimte om te bewegen hè dus de bewegingen gaan ook anders voelen... Ik voel ook minder harde bewegingen maar nog wel regelmatig en dat is het belangrijkste.

@Tweede kindje... Ik vind het nu opeens een raar idee dat ik straks weer een dosis extra liefde beschikbaar heb en dat Kick niet meer mijn enige apegatje is... Het is zo overweldigend hoeveel je van je kindjes kunt houden.. dat vind ik wel weer een beetje eng maar ik kijk er ook erg naar uit!

Heb geen zin meer om te werken... pfff... krijg ook last van mijn rug van dat zitten!

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Whooeeei, kreeg net een belletje van de KPN en we krijgen een flinke schadevergoeding.
    EINDELIJK!! Na bijna een jaar aan het klooien te zijn geweest.
    Nu gaan we zeker weten een nieuwe auto kopen :p

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    das mooi nieuws Aszz!!

BEeb heeft zich hier alweer gemeld :) heb toch het idee dattie misschien wat gedraaid is ofzo...

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Zo postzegels zitten, moet alleen nog een paar adressen vragen...Nu moe dus ga ff dutten tot strakkie's

13. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Wat voor auto gaat het worden Aszzz?????

Slaap lekker Marjand!

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik denk een Rover 75, uit 2004. Een diesel.

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    haha me bed is ingezakt hahah schrik me de pleures wil erop gaan liggen zakt ie bij voeteneind naar onder haha gelukkig komt me kerel zo ff langs

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    zag ik iets passeren over het bewegen van de baby?

toen ik dacht dat ik misschien een voedselvergiftigign had gehad vroeg de dokter of ik baby voelde bewegen, toen ik zei: geen idee heb zoveel harde buiken zei hij het volgende:

op je zij gaan liggen gedurende een half uurtje en dan moet je baby 2 x voelen. Als dat zo is niet ongerust maken, anders afkomen.
    Sindsdien hou ik me daaraan!

liefs

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ga ff boodschapjes doen , niet teveel ouwehoeren he !!

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Okay vooruit, ik zal ook eens een foto spammen! ;)

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    leuk jurkje en schattig meisje ;)

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009