ik heb wel eens tijdens het plassen dat de beeb nog ff een extra druk mee geeft om de blaas goed te legen
@loran: balen dat je weer in het ziekenhuis ligt! Hopelijk snel weer thuis en is alles ok! @tink: gelukkig gaat het wat beter met je! Fijn dat de gyn zo aardig was! Verder wel alles gelezen, maar niks onthouden! Ik had vandaag mijn groei-echo en alles was prima! Beeb volgt mooi de eigen groei-curve en ziet er goed uit . Ook navelstreng en vruchtwater ziet er normaal uit, ben dus weer helemaal blij! Beeb is volgens echo nu 2290 gram, dus dat is ook heel erg mooi! Ben dus echt blij vandaag! Verder nog steeds geen klachten, voel me prima. Werk nog steeds 40 uur en dat gaat nog steeds super. Ben alleen wat vermoeider aan het eind van de week en heb sinds deze week wat streepjes rond mijn navel! Helaas, maar ach niks aan te doen! Nog 2 weken werken en dan heb ik ook verlof, kan ik ook normaal meekletsen hier!!!! Iedereen nog een fijne avond!!!!!
Tink, rustig aan dan maar, elke dag dat beeb blijft zitten is er 1 extra! Begint wel spannend te worden wie de eerste mama gaat worden hè!
Dat kun je wel stellen, een drukke dag! Marjand die om 10:45 dacht dat ik nog in bed lag te meuren, sorry! Sausjes gemaakt! Nasr de VK, baby ligt ingedaald en vast! Ik moet als ik het gevoel heb dat de bevalling begint, direct bellen. Dus dat kan ook nog een thuisbevalling worden . Liggingecho was grappig, maar er was niet zoveel te zien. Voldoende vruchtwater en placenta logtniet voor de uitgang en er zit nog steeds een piemel aan!!! Toen met een vriendin boodschappen gedaan en eten gemaakt! Dusekker gesteengrilled. Nu wel moe maar het is gezelie. @Loran en Tink: wat een stress vandaag. Hopelijk blijft het allemaal rustig Pip
Kijk Pip dat zijn de berichten, ook helemaal vast al Hmm steengrillen, wij gaan zondag gourmetten Het is zeker rustig hier Maar wedden dat als ik op bed lig, iedereen weer boven de grond komt Mummypak Wat een hilarische reclame!
Hi meiden!!!...hier ook (eindelijk) even een berichtje van mij Ik lees inderdaad hier ook al een tijdje mee....ben zelf ook uitgerekend in mei....einde vd maand hihi. En nee ik ben niet iemand vd belastingdienst of zo hoor Ik lees hier vooral mee om een beetje afleiding te zoeken. Heb veel al dezelfde klachten als jullie ......harde buiken af en toe....pfff om gek van te worden soms.................................. Wel nog even volhouden he allemaal! liefs floor ps sorry dat ik niet eerder reageerde
Floor: Welkom. Leuk dat je reageer. Dachten al dat je niet durfde @pip: fijn en nu al ingedaald en ligt vast. BEn benieuwd wanneer de kleine zich aankondigd dan Heb de bvzakjes binnen. En lijken me wel super fijn. Zeker omdat je ze vast kan maken.
Welkom floor, gezellig dat je een poging gaat doen om mee te kletsen. Aah ja arm kereltje met z'n mummiepak.... Toen darren de reclame zag wou hij ook een mummiepak!! Hahahahahaha!
Eerst vond ik hem zooo zielig die reclame (hormonen ja) maar nu moet ik elke keer zo hard lachen Helemaal ook die traktatie, mandarijntjes met een vlaggetje erin, hilarisch! Meisjes ik ga naar bedje, ben echt moe na zo'n dag Niet teveel (en vooral niet te smerig) typen he :x Oh en Floor, welkom!!!