MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik vind die reclame ook zielig hihi,

ben hier de hele middag al kapot, pfffff, heb zelfs even op bed gelegen!! alleen maar te lezen, want kan/wil echt niet slapen smiddags, daar word ik wel zo duf van!

Ik ga echt niet laat slapen straks :p

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    slaap lekker. Denk dat er vandaag niet veel grtypt meer gaat worden ;)
    IEdereen heeft een rustdag ingelast :p

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    yen: Ga eens slapen. Je was moe :p

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ik ga ook mijn ogen dicht doen.

Slaap lekker allemaal

6. floor1974

floor1974 Lid

23 sep 2009
    16
    0
    0
    NULL
    zwollywood
    hihi ben zo te zien niet de enige die last heeft van vermoeidheid :D

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Floor, welkom!! :D

Die mummiepak reclame is echt zooooo grappig! Vooral als dat jongetje in de klas het zegt, wat een schatje! :D

Mooie buik tink!

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hallo!
    Vandaag helemaaaaaaaaal geen tijd gehad om mee te kletsen, mijn vervangster is begonnen :D Wel raar hoor, iemand inwerken omdat ik er zelf straks een paar maanden niet ben!
    Ik ga nu gauw bijlezen!

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zooooooooooo,

na een lange intensief vermoeiende dag, een heerlijk gevoel in me lichaam.. Ben dan wel helemaal naar de klote. Maar het is het zeker waard geweest....

De plechtigheid was lekker kort om 9 uur beginnen en kwart over negen waren we klaar :D getrouwd en al :D....
    Toen zouden we foto's maken maar het was zo ontzettend rot weer dat we 30 km voor niks hebben gereden want foto'smaken in die wind en regen was niks waard.. Helaas pindakaas..

Bij thuis komst, (me moeder had een zere voet NOT). Was het hele huis versierd me ballonen en boa's.. Overal kwamen kaarten weg uit de straat. Iedereen feliciteerde ons, gewoon geweldig... Om 19 uur reed er in eens tijdens het uitlaten van de eerste visite, een bloemenbus voor. Met een hele mooie bos bloemen, dacht huh, van de buurtjes zo lief.. De hele dag gaan alle auto's stil staan voor het raam en rammen op de toeter. Iedereen blijft bij het raam staan om de borden te lezen. Geweldig haha...

om 5 uur was het huis zo vol, en de kids die mee waren zoooooooooo druk dat ik ff lekker een kwartier op bed ben gaan hangen. Om even rustig te worden...

We hebben met ze allen heerlijk gegeten, en om 8 uur waren de laatste weg.. Kort maar krachtig..

Maandag had ik me moeder aangegeven graag een nieuwe stofzuiger te willen ipv een envelop. Die we hebben hebben we al 5 jaar en die heeft de verbouwing e.d. overleeft hij doet t nog maar het is niet meer juh van het.. Ik wou dan wel een nieuwe maar wel met meer zuigkracht (2000 W). Dus ik als ze belden heel de tijd vragen krijg ik een stofzuiger ??? Nee die krijg je niet. Damn, haha.. Waren ze het zogenaamd (ja 1 april) vergeten t kado mee te nemen.. En om 1 uur stond er een kadoo op me kraambed :D :D .. Ikke open maken lol,(voelde me net een kleinkind hihi) .. En jawel dezelfde stofzuiger die we hadden maar dan in het rood en met een zuigkracht van 2200 W.. Helemaal geweldig.. Ben zo blij als een kind er mee. Hij heb al een draai uur gemaakt haha..

Men wat een verhaal, ik moet maar eens in word de dag doornemen. en dan eens plaatsen nu is het erggggggg verwarrend..

Ohjaa MarjanD. Geweldig die kaart, zo lief..

Dikke kuss

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tante Mars van harte gefeliciteerd meis! Wat een geweldige, overdonderende dag... geniet nu maar lekker!

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Doen we zeker, maar moet alleen me koosnaampje voor m aanpassen. Ik noemde m altijd vriendje, ja dat issie nu niet meer hahaha...

Toefje op de taart was toch wel dat tijdens het babyroom showen, het afplak papier naar beneden zakte en iedereen nu weet hoe onse dame komt te heten

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wahhahahahaha hilarisch :D maar ook wel een beetje vervelend natuurlijk... zou er wel ff van balen.. maar het is wel een verhaal dat elke trouwdag/verjaardag terugkomt :)

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo is dat. Iederen was overtuigd (eentje zo erg dat ze iedereen zei dat de beeb zo ging heten) dat t Shania was.. t komt niet eens in de buurt hhahah

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Maaar de hamvraag is nu natuurlijk:

WAAR BLIJVEN DE FOTO'S!!!

(zijn wij nu nog de enige wakkere vogeltjes?)

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    heb 1 foto die nog wel door de beugel kan. we hebben er twee gemaakt ivm de regen e.d. dus we kijken wat zuur lol...

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nogmaals, we zijn niet in pak en jurk getrouwd. En alleen omdat we een koophuis hebben en als hij wegvalt. Ik gebakken zit met de beeb in dit huis.. En natuurlijk omdat we van elkaar houden ... :p

Maar we kijken erg zuur... Me haar zit op niks ROT WIND
    Bekijk bijlage 62756

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Tante Mars, van harte gefeliciteerd!! Klinkt als een prachtige dag.... heerlijk hoor! mogen wij nu ook de naam van het beebje weten ???? :(:D

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik stuur wel via PB, mensen die er niet waren, lezer hier mee. (bekenden van school e.d.) en die hoeven het niet te weten hahaha ..

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaaaah ik vind het een hele lieve foto!! En het lijkt zelfs een stralende zomerdag zo!

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Keileuke foto!!

Deel Deze Pagina