MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Was dat maar waar hahaha..
    Me moeder heb de mooiste foto's hun camera heb een hogere kwaliteit, zei heb ook de foto's int gemeente huis e.d. gemaakt. Maar die heb ze nog niet doorgestuurd, hihi...

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    thnx voor de pb :D

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Jeetje, wat is er weer een boel gekletst!

@Loran... meisje, veel sterkte! Hopelijk mag je snel weer naar huis met de baby nog in de buik! Even volhouden hoor

@Tink... Fijn dat het toch allemaal goed is. Better safe than sorry!

@Pip... Top dat met beebje helemaal goed gaat. Flink ingedaald! Mooi.

@Tante Mars... Nogmaals van harte gefeliciteerd met je trouwen. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad en veel plezier met de stofzuiger!
    Ben ook wel nieuwsgierig naar de naam!!

@Floor... WELKOM! Fijn dat je je over je schroom hebt heengezet. Bijblijven is onmogelijk hier...zelfs voor een oudgediende zoals ik maar gezellig is het wel!

@YenD... Leuk kleding kopen voor de kleine man! Super leuk met veel kleurtjes!

Ik heb vandaag nog even gewerkt (overdracht met de baas) en daarna ben ik heerlijk naar de kapper geweest en uit eten geweest met vriendinnetje / collega. Erg gezellig. Heerlijk dagje.
    Morgen gaat Kick uit logeren en gaan wij lekker de kinderkamers helemaal afmaken! Onwijs zin in.. 's avonds natuurlijk even lekker uit eten samen!

Ik ben zo blij dat het allemaal zo goed loopt hier. Niet alleen de zwangerschaps maar ook in de relatie en met het huis enzo.. heerlijk! Ik kan me dan zo gelukkig voelen!

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Cygnet fijn dat je je zo gelukkig voelt! Lekker he... tussen mij en mijn mannetje gaat het momenteel ook heel goed, is idd echt genieten alleen moet je er wel af en toe bij stilstaan dat vergeet ik nog wel eens...
    Floor welkom!
    Ik ga slapen, 't is al veel te laat voor een werkende vrouw hihi!
    trusten allemaal

5. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dag vroeg/ late vogels

zo dat was weer een dag! Lig nu lekker in bed. Ff zp te lezen!
    Tante mars: van harte gefeliciteerd en een super leuke foto! Heerlijk dat je zo'n geweldige dag hebt gehad!

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Lekker is dat Cygnet en Sterreke! Dat alles lekker loopt, ondanks mijn zwangerschapmoeilijkheden, merk ik dat Svenen ik juist steeds meer naar mekaar toetrekken

lekker zeg cygnet, die avondjes uit! En metdekamers bezig, wijgaan morgen ook deaatdte dingen halen voor de babykamer en de slaapkamer verbouwen voor de a.s. Bevalling! Zaterdag alweer 36 weken!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jeetje, 36 weken alweer bijna! Tjonge wat gaat het toch hard!! Ja, met 36 weken wil je de boel echt op orde hebben. Volgende week gaat manlief bij ons het andere bed in elkaar zetten (eerst halen uit de opslag) en dan kan ik ook alles in orde gaan maken. Heerlijk.. lekker af!

Iedereen een heel goede nachtrust!

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Halloeeee daar was de nachtbraker weer eens!!

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen

@Mars: Zo te lezen was het een super dag. Van harte gefeliciteerd.
    Jammer dat de fotoshoot in het water is gevallen.
    Maar de foto is toch goed gelukt. :D

Jeeeeeh Jordy heeft eindelijk weer een nacht door geslapen. Dus de kuur slaat al aan. Nu ik nog ;) Neem vanavond een slaappil in hoop dat ik dan weer een goeie nacht maakt ;)

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Welkom Floor , waarom schrijf je niet gewoon mee ???

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Tante Mars , wat heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad ....En ik wacht op jullie naam tot beep is geboren !!!!

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Moge Dames!!!

Welkom Floor.....

@Tante: Ziet er goed uit!!!!

@De rest weet het niet meer allemaal. Ik heb knallende koppijn en de baby heeft nog niet echt zin om te wiebelen dus ga weer even slapen. Wie weet helpt het....

Later!!!

13. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Mogguh :D

Marjand: Goeiemorgen en weltrusten maar weer :p
    Tante Mars: Wat een lieve foto, nu echt man en vrouw :) En OMG, wat een verhaal :$ Hahaha ik moest echt lachen maar het is wel even balen natuurlijk...
    Cygnet: Heerlijk he, soms kan je je zo gelukkig voelen! Heb ik ook hoor, al gaat de zwangerschap niet helemaal over roosjes, soms heb je van die ultieme geluksmomenten *zucht*
    Pip: Wow 36 weken alweer, ja dan moet alles ready steady voor de bevalling, spannend!
    YenD: Nog een beetje geslapen?
    Asszz: Even serieus, heb terug gelezen over je manager, wat een hork zeg :$:x Gelukkig heb je alles op papier, maar wanneer hoor je nou of je een vast contract krijgt?

Zo de rest ben ik even kwijt, sorry :) Het is rustig geweest gisteren, was makkelijk bij te lezen.. Hier alles goed, al was het erg vroeg vanmorgen, Fenna had een nachtmerrie :( Zo zielig, ze was helemaal overstuur dus we hebben nog even lekker geknuffeld bij ons in bed :) Vandaag ga ik een dagje naar mijn ouders, een lekkere taart bakken en we eten daar vanavond. Morgen gaan we samen uit eten, laatste keer voor de drukte los barst :D

XXX

14. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen van uit mijn bedje!

Best een goede nacht gehad! :) vandaag is het bloemetjesmarkt in de stad erg gezellig, maar te druk voor mij. Sven en popje gaan vanmiddag. Zo even babyshoppen, lekker.
    @ linnie: mooi dat de kuur aanslaat!
    @ tink: alles weer rustig bij je?
    @ yend: nog verder kunnen slapen?
    @ marjand: en al gewiebeld? Haha

pop

15. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

OMG ik zit met "sjalaliesjalala" in mijn hoofd *KILL* :x Hoe kom ik daar nou weer bij?

Pip, leuk babyshoppen :D Wat ga je nog halen?

Ja hier alles weer 'rustig'. Harde buiken zijn minder gelukkig, wel lichte voorweeen maar dat vind ik niet erg. Voel de beeb gelukkig al wat meer, wel een stuk rustiger of hoe zeg ik het, slomer zeg maar... Dus nog wel in de gaten houden, maar komt vast goed!

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Gelukkig te lezen tink!

We moeten nog een kid-sit halen voor achter de bugaboo voor popje en een breeze kap, ook voor de wagen. Kapstokjes, muziekdoosje, en nog kleinigheden. Er is gisteren een nieuwe baby winkel geopend, er zitten er nu drie naast elkaar en de vierde op 2 min lopen. Dus een babywalhalla!

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Goedemorgen!

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En tante Mars... hoe was de huwelijksnacht????? hahahahhahaha

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Bedankt tink!!! Nu heb ik ook dat klote lied in m'n hoofd zitten!!!

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    35 weken zwangerrrr!!! Over 14 nachtjes mag de baby komen!! Hoera hoera hoeraaa!!!

Deel Deze Pagina