Oef... Loran toch wat kl#tenieuws... ik hoop dat de medicatie zijn werk toch gaat doen en de baby nog even binnen blijft.. je bent nog net iets te vroeg .. ik duim hier meis...
Ja ik vind die zomerkleding zo leuk. Een shortje met shirtje en dan van crocs er onder Stoer! En zo'n knielange zwembroek met hawaï print. Ja hij schopt echt hard, en dan vooral op mijn blaas. Etterbak. Oeh ik heb een mais pistoletje in de oven zitten
PPfftt baby is normaal overdag druk dat ben ikg ewend maar is nu steeds mega overhyperactief jeetje volgens mij slaapt baby niet eens meer ofzow
Aszz ik moet altijd zo vreselijk om je lachen.. een heleboel mama's zouden gelijk roepen dat je zoiets nooooitt mag zeggen over je baby en jij doet het gewoon Volgens mij ben jij er ook wel één van 'beetje humor houdt je lekker met de beentjes op de grond' en daar houd ik wel van!!
@aszz: Hier precies het zelfde. Ook een die heel erg op mijn blaas trap. Heb ook een hele tijd een zere plek gehad. (net een blauw plek van binnen) Zodra ik maar ga zitten/liggen begint de kleine direct. Crocs: Wil ik ook voor Jordy. Lopen ze daar goed op?
maar crocs zijn toch niet stoerr.....??? en ik noem baby altijd krengetje hahaha, vooral altie mem echt pijn doet
Goedenavond! Zo dat was heeeerlijk shoppen! Ben nu geborken, maar ik heb nu wel alles. Ik ben helemaal zen nu. Heb niet meer het gevoel dat ik nog wat moet! Het was wel weer een aardige smak geld. Maar ja ik heb ook wel wat. Heb een ander eerste pakje gekocht, Shirtje, broekje en vestje alles van Imps & Elfs. Sven moest even slikken toen ik zei wat het koste We hebben ook nog een super grappige knuffel gekocht van Dikkie Dik! En verder nog van alles. @Loran: hopelijk blijft je kleintje nog zitten meis, succes! @ Aszz: lekker zeg nieuwe kleding! En Crocs die wil ik ook hebben voor popje, kleintjes zijn echt schattig in crocs. Zo kunnen wij er niet bij lopen, maar zei wel! @Arka: je niets aantrekken van die dozen, jij hebt lekker verlof en nu lekker met de benen omhoog en RUST!!!!
mij lijkt het ook voor de zomer fijn als ze lekker buiten spelen met water enz. Dan kunnen die schoenen gewoon nat worden
Zeg Pip... zo loop ik er dus ook bij hoor in Crocs.. en ik schaam me te pletter, maar ze lópen toch lekker! hahaha
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSttt niet zeggen: maar ik heb zo ook! Op mijn werk!!! Als ik nachtdienst heb heb ik ze aan, dan heb ik altijd last van mijn voeten