Whahah! Ja, het is wel gek dat ik de eerste jaren bij je in de klas zat ik moest toen alleen nog een extra jaartje kleuteren omdat ik van oktober was. Was toen ook gelijk altijd de oudste van de klas... vond het toen toch gek dat jullie allemaal doorgingen en ik er een jaartje achteraan sukkelde
Dat valt mee inderdaad, Tja het is nog steeds makkelijker geaccepteerd wanneer de man ouders is dan de vrouw, terwijl het eigenlijk niks uit zou moeten maken! Gaaaaaaaaaaaaap, ik ga zo lekker douchen en slapen dames, oant moarn!
joepie, ook ik heb verlof. vandaag een hele rustige werkdag met bijna geen klanten terwijl de stad helemaal vol liep! maar nu heb ik dan tijd voor de dingen die ik de hele naar mijn verlof schoof. e nu is het al zover! hebben jullie ook het idee dat het zo snel gaat?
Daar is echt niets van te merken hoor! Het zo weinig verschil. We zijn b.v op het zelfde moment van de middelbare gekomen, samen met INGE!!!! (ik had even een d-tour via de MAVO naar de HAVO) en op het zelfde moment zijn we van het HBO gekomen.
Hier is mannetjelief een paar maandjes jonger, maar wel veel later van HBO gekomen. Maar die nam ook een dtour van LTS naar MTS naar HTS
wie van jullie is er dan verhuisd? Want neem aan dat je niet vanuit groningen in brabant naar school gaat of anders om
Mijn liefde is een Brabander! Maar mijn grote liefde blijft ook Groningen... dus wellicht..ooit? We hebben afgesproken dat we als we bejaard zijn, in Groningen gaan leven
Zo.. ik ga nu ook op stok.. mijn rug en bekken are killing me, na een middagje shoppen.... En maar eigenwijs achter die pc blijven zitten.. zucht... Morgen maar eens kijken of ik jullie qua weken eindelijk ingehaald heb ik blijf maar hangen op een paar weken afstand van jullie hihihi! Denk dat Assz en ik het wachten straks goed zat zijn... nu trek ik het persoonlijk nog wel hoor. welterustuh allemaal!
ingeltje: Hier ook iemand die voor de liefde de geboortestad heeft verlaten Slaap lekker allemaal, ik ga er ook vandoor
Goedenacht allemaal, Normaal een goeie slaper maar vandaag even wat minder. Kramp! Bleh, gisteren al maagzuur en nu dus kramp. Ach, het hoort er allemaal bij. Dan maar even eruit en computeren. Ik ga zo weer terug. Kick is uit logeren dus we kunnen morgen het allemaal erg rustig aan doen. Crocs... Ik vind ze te lelijk voor woorden maar tijdens mijn vorige zwangerschap was ik maar wat blij me ze. Vanaf 33 weken kon ik geen schoenen of gympen meer aan en was ik veroordeeld tot crocs. De laatste anderhalve week kon ik zelfs geen crocs meer aan En heb ik gelopen op de slippers van manlief (3 maten groter dan mijn eigen schoenmaat en zelfs die stonden aan het einde van de dag helemaal in mijn voeten)... Ik hield zoveel vocht vast... Ik begin nu trouwens ook weer (maar ben nu wel een heeeeeel stuk verder) Verhuizen voor lief... Ik heb geluk gehad. Ik ben een geboren Amsterdamse (en erg trots daarop ) maar voor mijn studie naar Den Haag verhuisd in 1993. Daarna blijven hangen. Toen ik in 2005 manlief leerde kennen bleek hij in Amsterdam te wonen en ik ben in 2006 bij hem gaan wonen.. Heerlijk, weer terug in mijn eigen stadje. Inmiddels wonen we in een dorp naast Amsterdam! Leeftijd... Als ik al die leeftijden voorbij zie komen dan zijn jullie allemaal jonge kippetjes hoor. Ik word dit jaar alweer 38 en manlief wordt begin mei 42! Pfff... 28 is alweer 10 jaar geleden!! Wow. Vriendin... Mijn vriendinnetje loopt inmiddels bijna twee weken overtijd (zondag 42 weken). Vrijdag is ze gestript maar geen idee of het geholpen heeft. Ik hoop het voor haar. Gelukkig voelt ze zich ontzettend goed maar wat zal ze inmiddels wel nieuwsgierig zijn. Zelf ben ik nog niet nieuwsgierig. Laat dit meisje nog maar even lekker zitten (al nemen de kwaaltjes toe) Zo.. en dan ga ik nu nog een keertje proberen te slapen! Iederen een heel fijn paasweekend!
@Crocs , ik heb ze vorig jaar ook gekocht voor kids, maar Thijme kreeg erg last van zijn knieen en dokter vroeg of hij de laatste tijd andere schoenen droeg , en ja crocs dus ...aan het eind van zomernog dure schoenen gekocht en pijn ging snel weg .....maar moet wel zeggen had niet de echte crocs ...........dus voor die van ons alleen in de tuin en rond het zwembad , manlief superblij want die vindt die dingen foeilelijk , ik vind ze wel leuk ... @Manlief hier 3,5 jaar ouder , gaat volgend jaar demagische grens van 40 halen en ikke is net 35 goedemorgen trouwens!!