Hier zit de ovenpasta met kip en kaassaus in de oven.. Heerlijk!! Het duurt alleen nog bijna 40 minuten.. pfpffff ik heb honger!!!! Daarom nu nog maar even 2 mandarijntjes eten... Dus iedereen kijkt vanavond "Ik hou van Holland" ???
sbs heeft opt moment weinig in de aanbieding op de zaterdag avond. Vanaf seizoen 1 kijken we altijd al ik hou van holland, ouwewetse spelletjes en dan die Jeroen erbij haha.. Wel vind ik deze man hoe heet ie ook alweer, vele malen beter als die mieterse Beau.. YenD, goed timen, ben benieuwd hoe het afloopt. Babe: Veel plezier vanavond. Mariekeb: Had ik zelf ook al aangedacht indd. Opt moment ben ik wel aardig luchtig over wat ik voel, K denk zelf dat me bloeddruk een behoorlijke sprong omhoog heeft gemaakt, en dat dit de '' na weeen'' ervan zijn. Maar we houden het in de gaten.. Fijn dat alles goed was int ziekenhuis.. Beeb moet maar meer bewegen hup hup (en dat zeg ik die al bijna 5 weken niks heeft gevoeld)..
Nou zit totaal geen regelmaat in hoor... Dus denk niet dat ik me zorgen hoef te maken. Kan haast niet meer lopen, dus zo idd lkkr op de bank met een film! Vk zei wel dat ze niet verwacht dat het nog weken gaat duren, maar goed, u never know!!
Dat lijken alle artsen wel te zeggen haha... Ik had ze onlangs in me rug benen en buik echt wel 4 uren lang om de 2 3 minuten.. Wist niet hoe ik t hebben moest, asprines en het zakte gelukkig af tot minder hoogte, maar de boel was flink van slag, de volgende dag allemaal groen snotslijm.. Kan nog wel 2 weken duren, je bent aant oefenen ja zal best maar alsk dat elke dag heb dan ken je mij bij mekaar vegen Maar goed naar je lichaam luisteren, zelf heb je het uit eindelijk toch bij het juiste eind heb ik wel geleerd.. Dikke Knuf
Kaas kip?? lekkere combi haha.. Je ben nu vast al aant eten, laat t je smaken.. Zon grrrrrr heb er een gruwel hekel aan...
Hier alles wel goed hoor. Lief dat jullie het vragen. Af en toe wel wat moeilijker met de uitgerekende datum in zicht. Gaan op de uitgerekende datum ( 15 mei ) Milou* haar as uitstrooien. Loran, nog even een paar weekjes wachten hoor met bevallen ! sterkte
Het was heerlijk!! Eigenlijk moet je het met ham doen.. maar ik vind met gerookte kip altijd veel lekkerder... Alleen die stomme saus is weer zo dun.. terwijl ik precies de hoeveelheid water etc doe wat op het pakje staat.. grrrr
Das een fijn gebaar Kaatje, begrijp dat het moeilijk voor je is nu Mei eraan komt... vind het ook erg lief dat je ons zo af en toe nog even opzoekt wij hadden vanavond graag voetbal gekeken (m'n vriend erheen gegaan) maar moeten dus op visite...
Avond dames! Jeetje, voor de 37 mag het niet hoor! Hier een beetje stress in de buurt, heb jullie verteld dat de kindjes uit huis zijn geplaatst, en waarschijnlijk heeft dat niet alleen te maken met verwaarloosing maar met nog veel ergere dingen ( misbruik ). Iedereen is dus erg in shock. Ook omdat iedereen kinderen heeft. Maar wij ook, want wij wonen er dus naast. Echt heel naar!
Dat is inderdaad erg naar Aszz gelukkig dat die kindjes nu veilig zijn!! maar de "ouders" wonen er nog? en zijn dit feiten of roddels, want denk daar goed om in dit soort gevallen..
Het is uit zéér betrouwbare bronnen. Maar een gewaarschuwd mens telt voor 2, wij gaan extra goed opletten.
Aszzz jeetje wat naar zeg idd hoe kom je aan die informatie dat er meer aan de hand is dat verwaarlozing? Babe ben het met je eens een roddel is zo de wereld in is altijd moeilijk wat wel of niet waar is hea
Het gaat goed hier. Komen er zo steeds meer in het ziekenhuis te liggen :S Allemaal rustig aan doen he!!!! Geen baby's voor de 37 weken!!!!!!!!!!!!! Ik heb ook net contact met de vk gehad en moet veel rsutiger aan doen. Dinsdag moet ik contact opnemen en als het dan nog niet beter gaat dan moet ik een afspraak maken bij de gyn om te kijken hoe verder. Aszz; Jeetje zeg. Das zeker schrikken
Goedenavond! Jeetje, wat een 'kwakkelclub' zijn we toch als mei-mama's. Iedereen in het ziekenhuis heel veel sterkte!! Hou die beebjes nog even binnen! Zijn er nog mensen die 'gewoon' zwanger zijn? Hier gaat alles prima. Regelmatig wel harde buiken maar ja, die horen erbij. Ze gaan vanzelf weer over en het is altijd na inspanning. Wel ben ik vandaag harstikke moe van het niet slapen twee nachten achter elkaar... bleh. ik las iets over minder trek hebben... dat heb ik ook. Vanavond eet ik voornamelijk fruit (en wat chipjes ... hihi). Ik heb wel steeds meer dorst. Kindje is hier regelmatig behoorlijk actief en ik merk dat ik moeilijker ga lopen (oftewel komt lager te liggen). Ik ben benieuwd wat de vk dinsdag te vertellen heeft. Fijne avond allemaal
Ik voel me ook nog helemaal prima hoor!! Inderdaad wel veel meer last van harde buiken.. vooral met een stukje lopen... Maar dat hoort er toch allemaal bij!