Denk ook dat het is wat boven mij al word gezegd, je gaat zo vaak weg ff dit ff dat.. Nou met 400 euro per maand krijgen wij de boodschappen nog niet eens in huis hoor. Daarbij die flat waar je woont die had toch een huur van 700 nog wat (lees december schuld afbetalen flat te duur als je nog steeds in de zelfde woont). en dat is het zelfde met het jurkje van van de week van 50 je moet en zal m hebben dan maar via mp of ebay. Maar je moet m hebben.. dan denk ik op dit moment, zet dan dan even op zij voor de Kraamzorg en geboortekaartjes. Dat kan je nu wel gebruiken.. Maar budgetteren lijkt wel moeilijk.
Maar je lijf heeft het zelf w.s. nodig gehad, om alles zelf binnen te houden. Dat kost ook een hoop energie!!! En als de beeb groeit, doen ze niets met je gewicht!
zo, net heerlijk lang gedoucht en zo laten stomen ik denk dat het tijd wordt dat ik mijn koffer voor het ziekenhuis ook eens klaarmaak
hmm, harde buiken beginnen ook weer te komen... Doen ze pijn bij jullie? bij mij namelijk niet... heb gewoon ff zo'n 30 seconden een strakgespande buik, en dan zakt het weer af... maar geen pijn of krampen ofzo... klopt dat?
ik mag ook altijd graag onder de douche snuiten hahahaha oooh, taart met slagroom, mag er hier echt niet meer bij!! ben tegen de tijd dat ik ga bevallen zo'n 20kg. aangekomen helaas... maar goed, had ik vantevoren rekening mee gehouden, heb aanleg en heb lekker gegeten en ook echt meer honger gehad en geen seconde misselijk geweest vanaf het begin dus.... maar goed, zullen wel wat kilo's weg zijn 2 weken na de bevalling, en daarna deze zomer maar lekker "zomerslank met Sonja"
ja hoor! heb aan jullie gedacht en om helemaal lekker in detail te gaan: soms is het niet meer groen maar geel of zelfs doorzichtig!
Ja dat jurkje, die had ik idd graag gekocht. Maar idd dat zal niet gaan, en ook niet over een paar weken, of maanden of jaren! Dat jurkje komt er idd ook niet. En m'n huur is idd erg hoog en dat kan ik niet betalen, maar kan ook niet op straat gaan zitten met m'n kids. Dus moet dat op een andere manier worden opgelost. Door middel van stookkosten omlaag en huursubsidie is die huur van 700 naar 350 gegaan, klinkt al stuk beter. Nu schiet m'n moeder t voor, zij wordt door de sanering straks terug betaald. In m'n vorige berichtje zei ik al dat darren zelf z'n rolschaatsen had betaald en als je ex man al je spullen mee neemt zoals je eetkamertafel en salontafel etc moet je wel wat gaan halen. In totaal koste dat me 200 en die had ik zeker beter kunnen gebruiken! Maar moet ik dan op de grond gaan eten??? Ik kreeg 100 van m'n vader en ook nog geld van Marcel wat hij had geleend, dus dat was een voordeel. Ik weet niet wat jullie verstaan onder shoppen/winkelen hoor, maar ik hoef dan echt niet gelijk geld uit te geven.
Kun je wel zo aangevallen reageren, maar het gaat om de indruk die je zelf bij de mede forum schrijfsters opwekt! Als ik niet zo veel geld had, zou ik ook niet steeds schrijven dat ik ging shoppen.. al ga je met je moeder en koop je niets... Zeg daar dan gewoon niets over!!