He lieverds! Pff even alleen ego hoor, ben het zat Etentje was erg gezellig maar had het niet moeten doen.. Het was onwijs druk en heel warm daarbinnen, iedereen praatte heel hard en iedereen wilde mijn buik voelen natuurlijk. Werd gewoon helemaal naar, opvliegers en ineens veel vocht vasthouden. Heb manlief gebeld en die heeft me opgehaald, wilde gewoon lekker naar huis Dus lig nu lekker op de bank, met mijn bitter lemon Morgen nog rustig shoppen voor manlief en ja ook thee halen haha En morgenavond wil ik ook wel zo'n voetenmassage, dus daar ga ik hem alvast op voorbereiden Ik ga gelijk weer off, trusten!
Hey meiden. Nou we hebben een heerlijk eerste dagje gehad. Hebben het toch bekend gemaakt aan Marcel, en hij is al langs geweest. Maar hooguit 5 minuten! Dean doet het super, alleen m'n bv doet nog niet zoveel, maar hij hapt goed aan. We gaan om half 11 nog voeden en dan proberen een uurtje te slapen. Hij is echt zoet, huilt haast niet, en ligt nu lekker te slapen bij mij. Met mij gaat het goed, niet geknipt of gescheurd, dus dat scheeld weer. Beetje naweeën maar ook die vallen mee. Zegt natuurlijk nix over morgen, maar als eerste dagje was t heerlijk zo! Liefs!
YEND, GEFELICITEERD!!! Wanneer ben je bevallen? Hoe is alles gegaan? Hoe is het nu met je? En met Dean? leuke naam trouwens! Hoe is het met Darren? Snapt hij het een beetje? Wat een zak is M zeg! Volgens mij kan je alleen maar blij zijn zonder hem... *knuff*
YenD fijn te horen dat je zo'n lekkere dag hebt gehad en je zo goed voelt! Hopen dat Deantje goed gaat drinken...
Jippiejeej! wou even laten weten dat ik vandaag een nieuwe mijlpaal heb gehaald! Namelijk de 37 weken!! Ben ook nog vandaag bij de vk geweest op controle, ging gelukkig al wel wat beter dan de afgelopen keren, bloeddruk was weer stuk gedaald! zelfs hartslag is nu lager dan dat altijd gewend is bij me! Met kleine gaat het ook helemaal prima, heb volgens de vk een buik vol baby haha, maar dat is ook wel te voelen! Maar zoals ik nu dan denk, ''buik vol baby, maar met liefde gedragen'' Heb nu als advies gekregen van de vk om uit te slapen, en dan in de middag even ander half uur plat op bed. Proberen wat te slapen en dan in de avond gewoon met de voeten omhoog op de bank.. En voor de rest heeft ze op mn zwangerschapskaart geschreven dat ik leuke dingen moest gaan doen haha! Helemaal geen probleem hoor! Nou dames, is er voor de rest hier nog wat nieuws? Want ik kan het jammer genoeg niet meer volgen, gister was het nog maar op blz 76 en zie nu al wel dat het over de 211 is Dus ik kan dat echt niet meer bijhouden hoor!
Ja das ook erruugg lekker!!! Denk dat ik morgen misselijk ben... Omdat ik teveel softijsjes heb gegeten hahah