Dubbel, bizar en ga zo maar door, maar hier op zp vooral leuke dingen schrijven! Ben wel lollig van aard! zoals de blote dreumus die hier boven rond rent en niet onder douche wil, haha. En inmiddels onder ons bed ligt en Sven moet er aan geloven en moet er onder kruipen
goede morgen dames Pip: Niet zo best geslapen zag ik. Dikke knuf Yend: Fijn dat je zo'n goede 1e dage heb gehad.
Yend KLinkt als een goede bevalling in elk geval ik zou ook wel zo willen bevallen haha maar in 20 minuten mijn baby eruit persen gaat het vast niet worden voor dee eerste keer. maar super dat beebje ook direct gaat drinken en hopen dat je BV snel op gang komt En marcel tja ja wat moet ik daarvan zegge laat hem maar lekker jij moet genieten egt super mooie namen trouwens voor de beeb
GOedemorgen Buddy Ja voel me weer vol met energie maar dat heb ik nu al een dikke week geen idee waar het vandaag komt. Merk wel dat de thee zijn werk doet en heb alleen gister aaf maar 1 kopje gehad egt maf en die thee is ook nog lekker ook. Hoe ist met jouw? alweer wat rustiger na het nieuws over je paps?
Hallo allemaal! Jippie YenD!!!! Goed gedaan en wat een prachtige naam! En wat een mooi mooi mooi mannetje! Ik zit hier te kwijlen hoor! Pip wat een moeilijke emotionele spagaat heb je dan zeg! Ik wens je heel veel sterkte hiermee, ik ben gewoon een beetje sprakeloos er van als ik me probeer te verplaatsen in je situatie lopen de rillingen over mijn rug! Nou dag voor dag maar en uur voor uur. Ego: ik heb weer een ronde controles overleefd, bloeddruk was beter, ctg was goed, beebje was wel een beetje rustig maar toch net voldoende beweging, groeiecho; precies op schema alleen wat langere benen, tsja...dat hebben zijn papa en mama ook Hij was al heel diep ingedaald en ik moet volgende week weer terug. Ze gaan hem met 38 weken waarschijnlijk halen ... nou ik hoop dat hij uit zich zelf een dagje voor de afspraak ofzo komt.
Ja Buddy....wanneer gaan wij elkaar nou is sms dat het begonnen is.... Wat fijn wil ook wel een dosis energie....hmmm misschien toch eens thee gaan drinken . Slaap hier zo slecht vannacht rond 2 uur gaan slapen en om 6 uur al weer wakker. Onder tussen veel draaien wat ook niet al te soepel gaat...Maar ja de laatste loodjes he.. En tja het nieuws van mijn vader, zo lang ik er over praat als of het niet over mijn pa gaat valt het allemaal wel mee. Heb het vooral moeilijk als ik er te hard over nadenk...Dus dat doen we dan maar niet he?
Mijn moeder en zus hebben ook alle kinderen er uit gepoept als of het dagelijkse kost was...Dus zegt inderdaad niks over 1ste, 2de of wat dan ook. Kwestie van mazzel.... (hoop dat het in de genen zit)
Goedemorgen.. @ Pip: Jeetje heftig verhaal zeg, veel sterkte voor nu en de komende dagen! @ Yes: Fijn dat alles goed gaat met de kleine man.. @ Aszz: hoe gaat het nu met je, na de berichten van vanacht? @ Tante: de kleine meid ligt echt goed beschermd @ ego: vandaag ook al is het weekend mijn eerste echte offciele verlof dag... Yeahh! Zonnetje schijnt, heerlijk! Wij gaan met zoonlief naar de voetbal, kijken of er nog gescoord word vandaag! Fijn weekend 2 all
Nou ik wacht nog een weekje dan sms ik he hahah ik hoop het ja en anders togh nog maar ff wachte hahah word wel steeds moeilijker hoor het wachten om te zien hoe ons kindje eruit ziet en of we zoontje of dochter hebben Oohh draaien in bed praat me er niet van dat moet in fases van 4 keer hahah als ik te lang op links lig gaat me bil zeer doen en andersom net zo en rug en buik liggen wil niet dus idd veel draaien. nou dan maar niet te hard nadenken en lekker over je heen laten komen allemaa **Knufff**
@ marjand: ze komen en gaan, maar zijn niet meer zo heftig. Dus echte voorween. Is nu allemaal redelijk te houden. Alleen mijn bekken gaan steeds meer vervelen. Gisteren in 2 uur tijd wel 4x er door heen gezakt waarvan 1x net leek of er iets brak. Tranen springen elke keer in mijn ogen van de pijn. ( Moet zeggen dat ik van die 2 uur minimaal 1 1/2 uur op de bank heb gelegen/gezeten )
Hmmm schiet dus ook niet op....Zal jullie baby ff toespreken: Hey kleine uk! Je moet er uit je moeder heeft pijn...Uitgang aan de onderkant! Zo dat moet helpen denk ik....
whahahhaha ik hoop van mij mag het nu wel komen, want zo is het geen pretje meer. Geniet er nog wel van als ik hem voel bewegen, maar voor de rest heb ik alleen maar pijn, maar goed. ALs we straks zo'n mooi wondertje op mijn arm heb liggen maakt dat een hoop goed
Hij is wel halstarrig hoor die baby van Linnie! Ik heb em ook al eens toegesproken op msn. Misschien helpt het als we een flashmob met z'n allen doen. Schrik ie zo en dan floep! Haha