Ach.... Alles is al gezegd denk ik. Pffft ik voel me beroerd blugh. Zere strot, loopneus. En ik MOET echt wat doen ik het huis ( van mezelf, want het is niet een rotzooi ... ) Maar ik ga eerst even naar de wc
Tja, wat je zegt, we kunnen geen van allen in elkaars portemonnee kijken en ieder moet doen waar ze zich prettig bij voelt Ik ben dus iemand die altijd "eurostress" heeft zoals mijn man het noemt hahahaha, terwijl dat bij ons dus niet eens nodig is
Ik weet het niet precies, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Alles jij b.v. 's morgens altijd vrij veel eet, is je metabolisme dan ook vlug en verwerk je het snel!
Het zonnetje schijnt hier weer eens honderduit trouwens zal zo es buiten kijken, als het weer zo waait als gister is er toch niks an
Nou ja als 3 mensen ineens er over aan hebben voel ik me wel aangevallen ja. Sorry maar ik heb het echt nie makkelijk. En ik heb dat jurkje niet eens gekocht!! Ik zei alleen dat ik dat heel graag wel had gedaan, maar zou ook wel een Audi willen en een villa! Die kan ik ook niet betalen... Ik zal in het vervolg maar niet meer zeggen wat ik doe of denk, dat lijkt me beter, of vraag het me gewoon, want nu heb ik het gevoel dat ik me moet gaan zitten verdedigen en niemand mij gelooft. Ik ga ff off, kom misschien nog wel ff vandaag... Kan dit er nu niet meer bij hebben.
Hier ook!!! Lekker van genieten..... Als mijn vriendin zo komt koffie drinken gaan we ook lekker buiten zitten!
Het is gewoon de indruk die je achterlaat. De nieuwste Crocs voor Darren enz. Niet dat we je dt niet gunnen, zeker niet. Maar je gaat de sanering en het lijkt of je nog bakken met geld uit geeft. Ik zou geen dubbeltje meer uit durven geven. En willen oppotten voor in de sanering. Want dat is volgens mij echt helemaal niets!
Sorry Ladies , maar wil het ook een beetje voor YenD opnemen hoor ....... De dingetjes die zij kan doen , doet ze en als dat een milkshake van haar laatste euro is en dan Darren daarmee blij maakt zou ik dat waarschijnlijk ook doen ..... Wij nemen de kindjes mee naar de dierentuin of iets anders , alswij een ijsje kopen zetten we dat niet hier neer , omdat dat voor ons de gewoonste zaak van de wereld is ........ En Y doet dat wel omdat dat voor hun een uitje is ........... En ze weet ook wel dat ze door problemen in de schuldsanering is gekomen , maar omdat nu op haar bordje te leggen , vind ik zoiezo verkeerde timing ......................... Ik ga er nu over ophouden want ik wilde me er eigenlijk niet in mengen en hoop dat we dat allemaal doen en weer overgaan op leuke dingen ...................................er is genoeg gezegd hierover ...
Dames, Krijg het niet bij gelezen. Er blijven maar pagina's bij komen hahahhahahahha Maar bedankt voor jullie lieve berichtjes. Doet me goed om te horen dat ik niet de enige ben die zijn kind ergens anders brengt. En ik geen slechte moeder ben Las ook dat Loran naar huis komt JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHH. BEn benieuwd hoe lang het rustig blijft bij haar. hoop dat ze de 37 weken gewoon haalt. Verder niemand met weeen meer??
Nee opzich niet, maar je hebt het wel druk in de ochtend met de kids. Dus je verbruikt meer. Misschien moet je juist wat meer eten. dan de vpk zegt! of sneller na je insuline shot!