MEI 2010 Mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey rustig hier ;)

Ik heb ook de hele dag al keiharde buiken... best lastig met een kleine hummel die vermaakt wil worden en zelf niet lekker is. Hij voelt zich ziek en wil dus bij mama hangen. Ik kan hem zo lastig bij me hebben, hij wil precies op mijn buik liggen of op schoot zitten tégen mijn buik.
    Mannetjelief is heel druk met auto maken en wordt steeds door zijn werk gebeld, dus die voelt zich lullig dat hij mij niet meer kan helpen nu...

Ik ga maar ff lekker op bed liggen, boekje lezen. Julian slaapt, gauw even gebruik maken van de rust.

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meiden!

PIP: sterkte meis..... heb er even geen andere woorden voor... KNUF van mij in ieder geval!

vandaag hebben we lekker de voor en achtertuin onder handen genomen en wat nieuwe ( vaste ) plantjes gepoot... ziet er allemaal weer piekfijn uit en met de zon erbij krijg ik zin in een lange zomer :D
    gezellig in de tuin zitten... heerlijk!
    verder even het dorp in geweest en spontaan met zijn tweetjes op een terras geploft om te lunchen ! was erg leuk!!!
    nu even relaxen en vanaaf op de kof bij s.fam.

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ja tis rustig iedereen geniet denk ik van het weer!

Balen van je harde buiken... heb ik nog steeds maar twee gehad ofzo!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    middag!

Ben ff met Smoeder wezen lunchen, lekker patatje met kroketje gehad en eindelijk die milkshake waar ik zo naar smachtte :p:p

Ook nog ff bij de Takko geshopt en voor geen geld wat T-shirtjes voor mezelf en manlief ingeslagen :)

Nu met zere buik op mn relaxstoel :)

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik ga off; even lekker slapen....

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    lekker hoor Dag, wij moeten idd ook de tuin eens snel onder handen nemen... voor ziet het er niet uit! endan moet natuurlijk straks wel een mooi bord in kunnen :D

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    slaap lekker dag!

hmmmmmmm milkshake.... :D

Ik zit hier een doosje chocopaashaasjes weg te werken... was nu 75 ct bij kruidvat hahaa

8. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Is dat die doos van de etos? die moet je toch ophalen?? Tenminste dat had ik net deze week gedaan..... of is het toch een andere doos?

9. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik ben ook naar de Tango gegaan! :D:D Ook 45 voor een volle tank... whoehoeeeeeeee Er waren ongeveer 4 autos voor mij in die rij... en dan had je nog 3 andere rijen... toen ik wegging was het een mega drukte... we hadden inderdaad ook zo'n verkeersregelaar.. hahaha

10. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Wij hebben ook even lekker op een terrasje gezeten.... heerlijk geluncht... zooo lekker warm in het zonnetje! Daarna nog wat rond gelopen, maar dochterlief wilde graag naar huis...ze is steeds aan het hoesten en ze klaagde dat ze ziek is... hhmm...

Eenmaal thuis, is ze op de bank gaan liggen en nu slaapt ze!!! Misschien toch wel echt ziek, want ze slaapt echt bijnaaaa nooit meer 's middags... en al helemaal niet om 3 uur!

Ondertussen is onze grote inbouwkast op de slaapkamer af!!! kameraad van mijn man heeft vandaag laatste dingen gedaan, onder andere de louvre deuren er in gezet.. Alleen nog even aan het twijfelen of we de deuren nog gaan verven.. is wel mooier.... kamer lijkt zoooo anders nu! echt fijn.. binnenkort effe regelen dat we het bed op klossen kunnen doen.... kan ik de kamer ook wat makkelijker stofzuigen en dweilen etc....

Hoe komen jullie trouwens aan limonade kratjes/bierkratjes?? gewoon bij de supermarkt tegen statiegeld? of?

Maar ik moet volgens mij ook zo'n po huren... dus dan kan ik denk ik net zo goed de klossen ook van de thuiszorg vandaan halen.. ;)

Nu die kast trouwens klaar is, zit ik wel steeds meer te twijfelen dat ik gewoon hier wil blijven wonen.... alles wat we tot nu toe hebben gezien in ons dorp waar mee we er op vooruit gaan qua tuin en oppervlaktes is zoooo veel duurder...
    Ons huis is namelijk 400 inhoud... 120 woonoppervlakte... dus best royaal.... alleen de tuin is maar 40 m2.....

Maar ja, als je dan een huis wilt wat groter is en ook grotere tuin, moeten we bijna een ton erbij doen.... SLIK!
    Terwijl we hier achter ons huis een klein centrum hebben met de nodige winkels, en de peuterspeelzaal, kinderopvang en basisscholen zitten hier op 200 meter afstand! En voor ons huis hebben we een heeel groot speelveld met achteraan een speeltuin...

Dochterlief is nog net te klein om er alleen heen te gaan.. maar over een jaar zou ze dat wel kunnen.....

Dusssssss denk dat ik me dan toch maar ga verdiepen in een nieuwe badkamer (wat we dan dus wel willen als we hier blijven)... haha!

Goh wat een verhaal weer!! ;)

11. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Zo even druk bezig geweest mannetje is de auto weer bling bling aan het maken, want die zag er van binnen en buiten niet meer uit.
    Ik heb de tamdem kinderwagen helemaal uit elkaar gehaald en alle stof gewassen en weerin elkaar gezet.
    Verder gaat het hier wel, probeer die weeen een beetje te negeren.
    Heb het verder ook nog niet bijgehouden.
    Als het echt door zou zetten dan krijg ik vanzelf meer last, dan kan je het niet meer negeren.:)
    Zolang ik lekker druk bezig ben merk ik gelukkig niet veel.
    Maar als ik stop en even zit of stil sta dan is alles volop aanwezig.

Nu even eten aan voorbereiden, en straks vroeg plat.

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    manlief heeft de tuin vandaag ff onder handen genomen, echt lekker weer met dit mooi weer grasmaaien en beetje in de tuin aanmodderen :)

Gaan ze ook nog een keer kijken Sureyya of al dit voorwerk nog ergens toe leid?

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ja Mama2010 als je ind eze tijd in principe lekker zit, zou ik lekker blijven zitten! Nieuw huis is waarschijnlijk sneller gekocht dan huidige huis verkocht.... en dan heb je toch een hoop zorgen!

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Sureyya rustig aandoen he... wel balen dat alles wat je doet zo afzien is!

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Haha ik moet zo lachen om de buurjongens, die zijn in de tuin aan het spelen met zon Supersoaker (werd net zelf bijna nat, dat was iets minder... 8)) maar ik vind het zo'n gek idee dat wij straks ook zo'n manneke hier rond hebben rennen!

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hello!!!!

Hier ook heerlijk bezig geweest in de tuin samen met erik....

Ik ben lekker wel naar de plantjesmarkt geweest bij karwij en tja dat scheelt me gewoon een hoop geld. En we hebben best een flinke tuin dus waarom niet he...Was hier goed geregeld...

Dus ik heb de bakken vol gedaan, dan kon ik lekker blijven zitten en erik heeft de voortuin gedaan...Nu helemaal achterin de tuin nog maar daar ga ik me morgen eens in verdiepen....

Jullie ook allemaal lekker buiten bezig? Aszz zal je tuut zo eens even bekijken...ben benieuwd. En heb je nog flinke korting gekregen omdat ze hem zomaar hebben verkocht? (die andere bedoel ik dan natuurlijk...) Of een grote bos bloemen ofzo...

@Sureyya: Ben benieuwd of het bij jou ook eens door gaat zetten.....

Ik ben nu lekker moe en ga misschien wel lekker slapen...

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sterreke 2 ker harde buik:O neem aan dat je daar tot nu toe vandaag mee bedoeld?
    ik heb heel de dag door harde buiken sinsdat ik in ziekenhuis heb gelegen komt zo ff een foto spammen net heerlijk in de zon gelegen steeds ingesmeerd maar begon ineens mega jeuk aan me buik te rkijgen dus ga nu ff met hond aan de wandel als me bakje aardbeien leeg is:p

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Tot hoe laat duurt die Tango actie? kan het niet vinden op hun site :x

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    nee ik heb er echt nooit last van... vind het zelf ook een beetje raar! Misschien omdat ik niet zoveel uitvoer haha :(

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    zie nu net dat de foto mega wazig is maar wil hem jullie niet onthoude:p

Deel Deze Pagina