MEI 2010 Mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Moge Dames!!!!

Hier een SUPER nacht gehad!!! Jeeee!!! Gewoon om 1 uur gaan slapen en net pas wakker....Wow!

@Yes: Heerlijk joh dat je lekker hebt geslapen, hier zegt de vk over BV dat als je baby nog voldoende natte luiers heeft het goed gaat + goede kleur ontlasting...(Maar ik ben geen expert natuurlijk)

@Pip: Hoop ook voor jullie dat jullie morgen wat meer weten. Kun je het allemaal op een plekje gaan zetten in je hoofd enzo. XXX

@Arka: Waarom denk je dat je ingeleid gaat worden? Je hebt toch al flink wat weeen?

@Loran: Hoop dat jij snel duidelijkheid krijgt dit kan toch zo niet te lang?!

@Berichten van gisteravond...jeetje wat een lekkere mannen heb ik weer gezien...glij nu over de bank hoe moet ik dat nu weer uitleggen....Jummie!

Ik ga zo lekker nog wat plantjes planten, de BBQ schoon maken, en gras zaaien....Dan heerlijk met mijn kop en kont in de zon....8)

2. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    had ik vorige keer ook die weeen zelfs al vier cm opening

ik hoop echt dat het vanzelf op gang komt, kan dat alleen niet voorstellen, lijkt nogal onwwerkelijk :-D

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik ben niet zo geweldig uit mijn vorige bevalling gekomen. De bevalling ging op zich heel goed, alleen mijn bekken is toen verropt. Ik kon niet meer lopen, dat zou dus in houden, dat ik nergens meer heen kan.
    En het overlijden van mijn zwager en onze zoon zal al heel dicht bij elkaar liggen, maar iets meer dan een paar dagen zou wel fijn zijn.

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ja deze luilak gaat wat doen...tot later!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!!

Zoooo eindelijk weer even lekker geslapen. Net pas het ontbijt op hahahaha :D
    Van 23 uur tot 10 uur, 1 keer wakker geweest.

@ YenD, anders kan je de vraag ook hier op het BV gedeelte stellen.

Wij gaan nu even naar mijn ouders, even het e.e.a. brengen.
    Daarna lekker de zon in.

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    pfff wat kan een mens zich rot voelen.
    Heb erge buikpijn boven in mijn buik en ben misselijk.
    Na een beschuitje is de misselijkheid gelukkig wel wat afgezakt.

Ik ga kom vandaag niet veel online denk ik. Vanmiddag nog visite.

7. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Goede morgen!!

Wat heb ik een bar slechte nacht gehad zeg! :(
    Ben zowat de halve nacht wakker geweest..
    Ging met rugpijn op bed, maar werd wakker om naar de wc te gaan, sindsdien niet meer goed geslapen.. Steeds krampen in mn onderrug, (menstruatie gevoel, heel af en toe ook te voelen in mn onderbuik) alleen wil het niet doorzetten.. Heb vannacht maar kwartier op de rand van bed gezeten aangezien ik niet meer wist hoe ik moest gaan liggen..
    Maarja, straks maar een stuk proberen te wandelen buiten.. Aangezien het erg mooi weer is! :D

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    OMG: wat word het hier schoon, ben niet te stoppen.
    ja af en toe een pauze. Maar WOUW heerlijk :D

Hubbie heeft de honden bijgeschoren en gewassen.
    Dalijk het beddengoed ophangen en het hondenkleed in de was..
    Dan nog ff de woonkamer door (hebben we gister flink onder handen genomen) en dan ben ik weer klaar voor vandaag :D ..

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Misz: Mischien helpt jezelf maseren??
    Hier word de pijn dan iets verdragelijker gelukkig ..

Maar het is indd moeilik houding geven als je rug pijn heb..

10. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Die rugpijn die ik heb voelt als menstruatie pijn, kan het dan ook zo zijn dat het voorweeen zijn? Dit is ons eerste kindje, dus weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten enzo! *bloos*

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb ook geen id. ik had/heb het ook steeds.
    Maar ik krijg er dan nog wel harde buiken bij om de zoveel minuten.. Niet echt comfortabel..

Ik moet morgne weer naar de gyn dan vraag ik het even als ik t niet vergeet..

12. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik lees dat heel veel meiden in deze topic veel last hebben van harde buiken. Ik heb heel mijn zwangerschap geen 1 harde buik gehad, ik weet ook totaal niet hoe ze eigenlijk moeten aanvoelen.

Het maakt mij soms best wel onzeker.

13. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Ik dacht dat dat ook indaling kan zijn. Dat kreeg ik als reactie toen ik het vroeg, want ik had het ook.

Grrrrr het sneeuwt!!!!! Niet leuk. Jullie hebben schitterend weer.....

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Oohh jeetje nee idd dan snap ik dat je het liever nog ff niet wil allemaal maar zal ook allemaal wel goed komen;) het moet togh iets moois zijn hea en op dit moment is het miss allemaal moeilijk om dat te beseffen maar ik heb er alle vertrouwen in;)

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Harde buiken komen ook meer voor bij vrouwen die met hun tweede zwangerschap bezig zijn. Komt doordat de bm en de buikspieren al eens zijn uitgerekt. Maar het kan ook zeker voorkomen bij de eerste. Het voelt als of je hele buik samen trekt en je skippiebal op je buik hebt hangen, het doet geen pijn maar voelt wel ongemakkkelijk.

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Die van ons ligt al helemaal vast en diep ingedaald.

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @Alpenmama: sneeuw! Grrr wat irri. Het is echt mooi weer hier blauwe hemel en zon, sowwy! :(

18. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ah oke, dit is mijn eerste idd. Ja ik heb vaak gelezen hoe het zou moeten voelen, maar heb geen idee hoe het echt bij jezelf moet voelen.:p

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemiddag!!

YenD, ik kan je geen BV advies geven, maar gelukkig genoeg ervaringsdeskundigen hier :) echt mooi mannetje!

Marjon, lekker weer voor de efteling!!

voor de rest alles wel bijgelezen maar niet alles onthouden ben ik bang...

Beddegoed, ja, dat gaan we hier zo ook ff doen, goed idee :) zal manlief zo ff naar boven sturen om alles eraf te halen haha, ik doe het namelijk echt niet meer... hij mag het vanavond ook weer opmaken :p

Vanochtend eerst heerlijk hier achter in de tuin gezeten, toen om koffie naar Souders en daar lekker in de tuin gezeten :) en vanmiddag lekker met de radio aan (voetbal langs de lijn op radio 1) weer in de tuin zitten denk ik :) is echt heet hier!! smeer m'n gezicht goed in, maar zie nu al beetje bruine vlekjes, dus vanmiddag maar ff met me rug naar de zon toe zitten, kunnen me armen en benen wel bruin worden, maar gezicht maar ff niet meer!!

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

Is ook mijn eerste, en ik wist het eerst ook niet, maar als je er eentje krijgt weet je het wel.... normaal is je buik redelijk zacht en dan ineens spantie helemaal samen, doet geen pijn inderdaad, maar je buik is gewoon ineens echt "hard" ik heb het ook niet vaak hoor, heb het nu sinds een week dagelijks 3 a 4 x op een dag...

Deel Deze Pagina