Je voelt dan helemaal de contouren van je BM en kindje ligt er strak tegen aan. Maak je er maar niet ongerust over, als je het voelt snap je em meteen ik zou ze liever niet hebben, maar ja ik heb niets voor het zeggen
sneeuw, das wel balen alpenmama!! hier is het inderdaad echt warm!! Wanneer begint het mooie weer bij jullie meestal? ik bedacht me zonet ineens dat ik gewoon nog 4 volledige maanden thuis zit (incl. vakantie) OMG hoe lekker is dat met dit weer
kom weer even kijken, pfff wat ben ik weer moe. Snap soms echt niks meer van mijn lichaam enz. Slaap je 2 nachten goed en daarna weer Kl*te. Hoop dat ik zo nog een uurtje me ogen dicht kan doen voordat de visite kom. Heb ook echt een ontzettende druk van onder, kan er gewoon bijna niet van lopen. Herkent iemand dit??
Nergens voor nodig. Harde buiken zijn veel gewoner bij een tweede of latere zwangerschap. Het zegt helemaal niets over je bevalling of hoe het met je kindje gaat. Het zijn oefenweeën. Vaak voelt het alsof je een bal hebt ingeslikt! Keihard. Niet pijnlijk, wel ongemakkelijk. Braxton-Hicks contractions
Hmmm heerlijk lijkt het me om ook lekker in de tuin te zitten. Maar ja, hier wisselt het nog sterk, sneeuw is normaal terwijl het gisteren heel mooi was.....vanaf mei moet het wel beter worden. Pfff ik ben gaar. Beeb heeft de kont de hele tijd tegen de ribben aan liggen en niezen doet zeer. Ben een beetje sjaggie geloof ik. Wat kunnen we daar eens aan doen? Douchen, chocolade, slapen....ik ga maar eens kijken what to do....
ahhhh nog geen nieuwe baby's dus.. wilde in de zon gaan zitten, maar was toch te nieuwsgierig of er al nieuwe "mei-baby's" waren bijgekomen.. verder alles heel vluchtig gelezen, dus weet het nu al niet meer.. ga denk nu ff lekker een ijsje eten in de zon..
Niet kunnen lopen van de druk, hier nog 1.. Wat een drama.. Heb echt last van nesteldrang, zo ontzettend niet goed van mezelf. Alles moet schoon brrrrrrrrrrr.. En dat terwijl het hier altijd wel schoon is.. De was hangt buiten het eerste is al opgevouwen en in de kast bed is weer opgemaakt heerlijk.. Moet mezelf wel in acht nemen langer als een half uurtje iets doen lukt maar goed, het moet gewoon klaar... Dalijk doet hubbie het bijhok, ff schoonmaken wasmachine en vrieskist aan de kant. Dan kan ik de ramen daar wassen, andesr moet ik op de wasmachine klimmen en dat lijkt niet echt florisant. Harde buiken, hier met 18 weken vollop. Toen gaan minderen met stage. Ging iets beter maar nog niet ju van het.. Inmiddels mag ik niks meer, meer omdat de beeb niet goed groeit (steeds achter loopt) en de hoge bloeddruk telkens.
Ja moet toch gebeuren, maar met mag niks meer bedoel ik dat ik niet meer naar school mag reizen ( zit in Sneek op school) .. In huis mag ik best wat doen maar met mate, de beeb is gegroeit dus mag weer ietsje meer. Maar me niet te druk maken, en van schoonmaken word ik de rust zelf ... Ik heb gelukkig een harde werkende huisman in huis hahaha...
Pip & de rest, bedankt voor de adviezen! Met kraam over gehad: gister 14 x gevoed, was echt om t op gang te brengen. Vandaag kreeg ik al wat meer stuwing, en merkte ik dat hij wat meer voldaan was na de voeding. Om 11:00 uur bijde kanten gegeven en om 13:30 uur werd hij pas wakker!! Jeej! Ook met overleg van vk een speentje erbij gepakt, voor zijn zuigbehoefte. Maar nu nog niet nodig gehad. Net tijdens het voeden kwam er ook drupje melk uit andere borst, dus ben niet bang meer dat er nix is. Bepanthen mag ik gebruiken, maar kon ook drupje melk uitsmeren over m'n tepel. Maar ben nu niet meer bang iig!
Nou ik kan je een hand geven hoor! Ik heb tot nu 2x gedacht " Is dit een harde buik??? " hahahhaa! maar het schijnt dus niet te hoeven... gelukkig maar!
Pff YenD als ik zo jouw verhalen lees word ik alleen maar meer jaloers Had het er net nog met mannetje over, de zwangerschapstijd is leuk geweest, we zijn klaar voor the real thing Maar ja, geduld is een schone zaak Iedereen ook zo heerlijk van het zonnetje aan het genieten 8) Wij wel hoor, van mij mag het iedere dag dit weer zijn Fenna ligt lekker te slapen, en ik lig languit op mijn ligsteol met een boek en een ijsje, life is good 8) Als ze wakker is gaan we naar mijn ouders, lekker bbqen We hebben een drukke week voor de boeg, wel lekker want dan gaat de tijd lekker snel! Heb sowieso al 3 keer acupunctuur en een keer vk controle, Manlief heeft het erg druk op werk en Fenna gat nog een nachtje naar opa en oma, dus de week vliegt voorbij! BTW, heeft Dag haar BIB plicht al gedaan
Tja en dan te bedenken dat jij al "mag"...! en ik nog niet!!! GRRR Lekker he zo'n dagje. Wij zitten al de hele dag in de tuin en gaan zometeen lekker met vrienden naar het terras. Hond mee, fietsen door het bos, lekker hoor! Enne nee nog niets gelezen van Dag vandaag...! Das verDAGt Iedereen fijne middag verder!
Heb je lang over dat woordgrapje nageDAGt?? haha, tja, de BIBmeldplicht... met dit weer zijn er denk ik toch mensen die dat ff vergeten hihi Ik zit lekker in de tuin met de radio aan, voetbal beetje in de gaten houden ga zo ff kopje thee drinken en daarna ff cornetto naar binnen werken denk ik... of aardbeien.... of beide hahaha, morgen alweer 38 weken... zit alweer 4weken thuis