yeng: Koud voeten badje.... ik ga erin!! Met een glas water om te drinken babe. Ohhhh t wordt met de dag erger...als dit nog zeker 3 weken door gaat kun je me rollen...en dan klots ik ook nog
Goede avond allemaal Yend: FIjn dat D zo goed op zijn broertje reageerd en gelijk een foto enz mee laten nemen. Steken/druk van onder: Gelukkig ben ik niet de enige. Slapen: Ik kan op een of andere manier vandaag niet in slaap komen, weer niet wat er is. :S VOcht: Hier vandaag ook weer net een kamerolifant. Heb echt olifanten voeten :S Morgen dan eindelijk 37 weken en als het goed is eindelijk gestript worden. Hoop zo dat het doorzet. Ik ben op, mijn lichaam is op. En alles is klaar dus laat de baby maar komen
ik ga lekker ff douchen en dan zo lekker naar mijn bedje hoop dat we allemaal een lekkere nachtrust krijgen. trusten
Slapen is en blijft een hel douche me normaal elke ochtend als ik wakker ben en de avond rond 19.30 maar denk dat ik vnaaf maar es voor het slapen aan ga douche kijken of dat was is
he ladies !! Net terug uit de efteling , was leuk maar erg vermoeiend .... Morgen ga ik bijlezen !!!!!
Pfff, die kleine hier is echt mega beweeglijk! Af en toe moet ik hardop AU zeggen! En dat met 38 weken...... Tja, ruime hoeveelheid vruchtwater zei de gyn al....heeft nog plek zat! Hier even een buikfoto van voren en daarna een van opzij.......
Dag dag dames! Zo dat was weer lekker eten bij mij souders maar ik moert nu wel wat melk gaan drinken! Was erg hete nasi, dus nu lekker maagzuur. Lekkende tepels: nooit gehad nu ook niet en heb een jaar BV gegeven echt niet nodig hoor Nathas! Wees er blij om, dat gelek komt straks nogwel. En die steekjes dat is waarschijnlijk het toeschieteeflex wat je voelt dat wordt ook altijd een beetje geoefend dat komt door hele leuke hormoontjes @linnie: hopelijk mag je morgen lekker baren! Hihi d'r ut met dr at kind. Mama een beetje heel laten ajb.
mijn God!! ik ga nooit meer zeuren over geen voeding genoeg hebben!!! Heb net gewoon de druk eraf moeten kolven. Dean valt na 1 borst in slaap om vervolgens na 3 uur half wakker t worden. Dus ik knap zowat uit elkaar!!! Lig nu dus op bed, afgekolft en met natte hydroluiers eromheen gewikkeld! Hoef Dean pas om 23:00 uur te gaan voeden van de vk.
lekkende borsten: Hier heel erg veel last van gehad. Bij mij spoot het er echt uit, dus mag deze keer ook niet te vaak aanleggen, maar heb al tips dus dat gaat helemaal goed komen (HAd bij jordy een overproductie) Alpenmama: Leuke foto's zo aan de voorkant leek het net of je niet zwanger was, maar als je dan die van de zijkant zag heb je toch een aardig buik. Mooi hoor