MEI 2010 Mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0

GROUP HUG, jullie zijn schatten!!!

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    He Marjand, dat is zo logisch. Je zit in je coconnetje van zwangerschap en als je er nog even niet mee hoeft te dealen dan doe je dat niet. Deed ik ook met mijn zwager. Snap em helemaal.

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Heerlijk al die knuffels op de vroege morgen!!!

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @mama2010: Linnie gaat zo naar de VK voor strippen, geen acupuntuur, dus daar kan ook nog een beeb uitvallen vandaag!!

En hoe is het met je dochter, is ze alweer een beetje opgeknapt? zo dat ze naar de Peuterspeelzaal kan?
    Ik vind voorbereidingen voor verjaardagen echt heel leuk!! Veel werk maar o zo gezellie. Lekker taarten bakken en hapjes. Kan nu al uit zien naar de verjaardag van Sven. Gezellig BBQ'en, hij is midden in de zomer jarig!!

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Gaat ook een beetje vanzelf....

Krijg een sms van tante....Baby lag er dit keer mooi voor om te meten, ze is weer helemaal niks gegroeid. Morgen om 9 uur wordt ze opgenomen en vrijdag gaan ze haar inleiden....Spannend dus.

6. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    37 weken yes!!!!

ik ga nu ff terug lezen...dit moest er even uit!

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nou de douche was heeeerlijk, en gelijk ff die benen gedaan, haha. Op mijn krukje.

Belde ik mijn ouders net op, die zitten nu op de camping. Met de vraag of ze naar huis wouden gaan. Zo dat ze mogelijk op Popje konden passen. Stonden ze al net op het punt te vertrekken?!!! Het voelde niet goed voor ze om daar te zijn, moesten naar huis! Voor gevoelletje???

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Verjaardag doe ik dit jaar niet. Ben 15 mei jarig, en heb zoiets van laat maar ff een jaar....Geen zin in een hoop gedoe. Of ik ben dan net bevallen of ik moet nog gaan bevallen...Nee ik doe het lekker niet.

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou dat moet een teken zijn....Ik bedoel je benen zijn weer glad, ouders onderweg naar huis, flinke weeen vannacht. Ga jij nu ook maar eens echt beginnen!

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    En dat niet groeien ten op zichte was dat? Klopte die meeting van voor het weekend dan niet, met die 500 gram erbij.Of was ze vanaf daar niets gegroeid??

Spannend hoor voor d'r! Hoeveel weken is ze vrijdag, 37??

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hmmm weet niet of die vorige meting dan niet klopte, kreeg een sms vanaf hubbie's phone. Haar beltegoed is op. Zal het zo ff vragen....

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik heb het vorig jaar ook n iet gevierd, popje was toen 3,5 maand. Ik vond het wel best. Dit jaar had ik ook geen zin (was 26 weken zwanger), maar ja ik werd 30.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeeeh spannend van Tante! Maar idd, in welk opzicht niet goed gegroeid? Heb echt het idee dat ze daar een beetje aanprutsen :( In het ziekenhuis dan hé, niet Tante.

Pffft we moeten echt super veel boodschappen hebben, het hele huis is leeg.
    Nathan is in een goed zin, dus hij werkt hopelijk een beetje mee :p

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja dan moet je wel he?! Wordt dit jaar 29 dus mag gewoon legaal nog een jaartje overslaan...:D

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja voor mijn gevoel worden ze echt van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Lekker steeds die onzekerheid over je ongeboren kindje....Echt slecht hoor....

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja dat idee heb ik dus ook. Als je kindje toch echt NIET groeit, dan zit de baby gewoon niet goed meer in de buik. Het is niet altijd de beste plek voor een ongeboren baby.
    Poeperds.

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    En ja ze is vrijdag 37 weken, ze loopt 2 dagen voor op mijn zwangerschap.

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Poeperds hahahahaha wat een grappige uitspraak! :D

Maar helemaal met je eens hoor, het gaat nu al zoveel weken zo....

19. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Linnie Ooohhhhhh strippen!! Nou ben benieuwd..... was het dan tinkerbell met die accupuntuur... :( Soms haal ik ales door elkaar!! :)

Dochterlief, De koorts lijkt nu iets af te zakken.... maar ze wil NIETS eten... alleen beetje ranja drinken... ook geen thee ofzo wat ze normaal zo wat de hele dag drinkt.. Maar ik hou haar mooi vanmorgen lekker op de bank... en dan kan ze vanmiddag hopelijk wel kijken bij de PSZ... het is volgens mij ook maar een uurtje ofzo.. zo'n meekijk moment, en ik krijg dan wat informatie... en donderdag gaat ze dan voor het eerst echt zo'n middag zonder mij...

Verjaardag, Ja ik denk dat ik voor zondag 2 monchou taarten ga maken! zooo lekker..... :D:D Voor woensdag hebben we een grote verjaardags taart met foto van de bakker, moet ik nog even bestellen straks...

En ik maakte eerder altijd wraps met boursin er op... en dan beetje ijsberg sla er overheen... en dan met plakjes kipfilet, salami of zalm... oprollen en dan in kleine stukken snijden. vlaggetje/prikker er in en klaar... erg lekker! en ziet er leuk uit..

Denk dat ik dat ook voor zondag maak... (voor woensdag is het te veel en die mensen krijgen toch eten! ;))

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    En dat in de nieuwe auto, dat moet leuk zijn!!!;):D:D

Deel Deze Pagina