mijn bloeddruk was dus vorige week aan m'n linkerarm te hoog 95, en op m'n rechterarm goed 80.... doen ze dat vaker 2 armen testen?
Om 15.00 salsa dansen. Wilde dan natuurlijk kijken en niet mee gaan doen En daarna ergens wat drinken en om 19.00 uit eten tot 23.00. Had al wel geregeld gebracht en gehaald te worden Maar heb van pip al gehoord dat ik niet mag
poeh lastig... ligt er bij mij wel aan wie het is.. ( goede vriendin of een kennis zeg maar.. ) maar ook wat je gaat doen tijdens het feestje... is het heel actief dan zou ik idd een bakkie doen en afhaken maar is het in de buurt en een rustig feestje ( high tea ofzo.. ) dan zou ik het weer wel doen.......
Bij mij dus ook altijd links, maar omdattie dus te hoog was ging ze rechts ook testn... hahaha,maar goed, heb daarom ook een extra controle gehad vorige week en toen wastie weer 75
Ja, ligt namelijk aan je vaten, links zit dichter bij je hart. Die is vaak hoger. Maar bij mijn vk. doen ze de eerste x kijken aan welke arm het hoogste is en dan gaan ze altijd aan die arm de bloeddruk meten
mijn bloeddruk was de laatste keer 126 over 74 en das voor mij hoog , normaal gesproken 110 over 55 ... Maar ik had toen net gehoord dat ik definitief met 38 weken werd ingeleid dus dat zal de adrenaline wel geweest zijn ... hier trouwens altijd nog aan 1 arm en niet digitaal gewoon nog zelf oppompen ..
Ga denk ik vanmiddag ff blokje om in de auto, heb alleen nog geen idee waar ik es ff heen zal............ ff met de zonnebril op genieten van het mooie weer vanuit de car
ramen zijn schoon, ik kan weer naar buiten kijken, wc ruikt weer lekker fris. Tijd voor koffie met molenkoek. Mijn bloeddruk is nu steeds 85 onderdruk, maar is 95 geweest moest om de 4 dagen op controle. Ze meten altijd automatische, die klopt niet, nu met de hand en is hij altijd goed!! Vrijdag mag ik voor liggings echo. Spannend de vk denkt dat mijn vruchtwater aan de krappe kant is, dus moeten ze goed bekijken. Je mag dan zoiezo niet over tijd lopen...wat erg.