veel meer weten we idd niet maar idd wat Babe zegt... denk ik ook hoor.. als het echt K is ofzo dan hadden ze dat natuurlijk wel kunnen zien in bloed gecombineerd met de echo e.d. dus vwb dat valt het wel mee denk ik maar ja het blijft wel spannend wat het nu dan wel is......... en tja weer afwachten dus.......
hoe hoog moet bij jullie het bed eigenlijks zijn volgens de verloskundige? wij hebben een boxspring die nu op 70 cm hoogte staat maar dat is incl. ons topmatras.....
Een galblaas kun je zonder leven tocht? misschien daar een ontsteking of iets dergelijks in... het is nu toch eerst afwachten! Strippen hier werkt alleen op de lachspieren van manlief, die doet anders niet als Bollie roepen!!!
Normaal is dat inderdaad wel zo ja, K kunnen ze bijna altijd zien in je bloed. Hoop dat het gewoon d'r gal is ofzo. Heb je dan wel ff flink last van maar die kunnen ze zo weg halen....
Oooh, had gister mailtje van mijn vriendin die in Australie zit, pfffff, ben echt zo jaloers op haar, echt gaaf daar!! allemaal wildlife en mooie natuur enzo prachtig! Ze wil nog steeds dat de baby blijft zitten tot minimaal 6 mei hahaha, dan komen ze pas terug
daar hopen wij dus ook op! of dat het iets is dat met ouderdom te maken heeft ( ze is nu 60 jaar ) of een infectie is die met een kuur te verhelpen valt......
blegh... heb geen zin om wat te doen maar moet nu toch echt even een stofzuiger door de woonkamer gaan halen........ zie allemaal dingetjes op de grond liggen........ vorige week niets gedaan omdat we ziek waren dus is wel nodig nu.........
wat ik wil.... ik wil babyknuffelen!! whahahahaha, vooral alstie weer es probeert m'n ribben te breken, pfffff, er is geen ruimte meer, kom er maar uit!
ach, ze heeft die vakantie gewoon slecht gepland, want en ik en haar schoonzusje staan beide op knappen hahahaha, dus als het tegenzit mist ze beide bevallingen, daar baalt ze wel van, maar die reis is natuurlijk supergaaf!! en ze moet gelijk hier komen natuurlijk als ze terug is
super lief!!!! en wat is hij al gaaf........ lijkt al een beebje die ruim overtijd in buik van mams door heeft doorgebracht.. zo gaaf en bollig...... IK WIL OOK haha