tja afwachten maar hé...zal vast wel goedkomen maar toch bekruipt dat gevoel me zo nu en dan nee ik heb ook nog niets van pip gehoord en vroeg het me net ook al af hoe het verlopen was/ is....
moet wel zeggen dat ik veel over strippen e.d hoor terwijl ik het idee heb dat mijn VK praktijk helemaal niet zo happig is op voortijdig actie maar dat pas na de 41ste week ofzo gaan proberen........ en dat terwijl ik dus ook meerdere malen heb aangegeven last van bekken te hebben ed. verschilt dus blijkbaar ook per praktijk heel erg wat er allemaal wordt 'aangeboden'
Heey chica's!! Allemaal een goed wknd gehad? Niemand meer bevallen? Las dat er een paar worden gestript vandaag: SUCCES!!! Misschien rare vraag, maar wat is er bijzonder aan bitter lemon...?
erzijn enorm veel verschillen tussen de vk-praktijken. Merk dat ook heel erg, tijdens het werk.. En dag, een heel normaal gevoel Had ik bij Naomi ook..
Hier ook geen idee hoe mijn verloskundige erover denkt ga er morgen met haar over praten heb zelf het idee dat ze er hier ook niet egt happig op zijn. Bevallen ja hoor kom maar op maar idd aan de andere kant kan ik al die pijn wel verdragen:O
kimoontje.. Bitterlemen bevat een stofje (net zoals ananasharten) die de weeën kunnen 'opwekken'. Zijn fabeltjes, maar toch wel lekker om te proberen . Bij YenD werkte het
PFFFFF ben gelukkig niet de enigste hierin dus heb wel last van veel voorweeen / menstruatiepijntjes dus wie weet..... maar kan ook zo nog maar een paar weken duren..... als het maar geen 12 ponder wordt haha!
menstruatiepijn heb ik hier ook al een paar dagen! Dat zijn toch geen weeën...??? Dacht dat dan de kleine probeerde in te dalen ofzo...
Hey meiden! Ik heb alles gelezen maar weinig onthouden! knuffelen... zag dat er heel wat af geknuffeld werd vanmorgen, ik hoop dat het goed gaat met iedereen? Ook van mij dikke knuff. tante's baby... onbegrijpelijk dat ze haar zolang laten doorlopen! Je zou toch moedeloos worden ervan. Ooh ik hoop dat alles goed blijft gaan met hun baby, lijkt me erg zwaar zo. bitterlemon... haha toeval of niet.. Maar je kan het altijd proberen! hier... lieve foto hè! Thnx natas.. Hij was tijdens het voeden in slaap gevallen, als ik dan tegen hem praat krijgt hij van die lachstuipjes... En mooie foto ervan! Vk en kraam zijn super te spreken over hem. Vinden hem helemaal geen 37 wkn baby, hij is alweer aan het aankomen, en is erg wakker en drinkt super goed. Het is echt een heerlijk mannetje, en doet het geweldig!!
Dag: Klopt hoor, dat verschilt heel erg per praktijk maar ook of het je eerste of tweede/derde/zoveelste zwangerschap is. Bij een eerste zwangerschap is het vaak niet mogelijk om te strippen voor de 40/41 weken omdat alles dan nog dicht zit. Bij een volgende zw.schap is het al eerder mogelijk. Ook doen ze het niet "zomaar", er moeten echt gegronde (vaak ernstige) klachten zijn voor ze het willen doen, althans in Nederland. En daarbij scheelt het ook vaak dat je bij een volgende zwangerschap een stuk 'mondiger' bent. Ik had bij mijn eerste zw.schap ook zoiets van: Ok jullie zullen het wel weten, ik 'durfde' amper iets te zeggen. Nu ik meer ervaren ben, zeg ik ook meer dingen tegen de vk, ik geef duidelijk aan dat ik het zat ben en niet net als vorige keer, dat scheelt denk ook wel. Dus zijn denk meerdere theorieen over Nu: What to lunch?
hebben jullie dat trouwens ook dat je je wasgoed zo veel mogelijk wegwerkt? ik was nu elke dag volop terwijl ik normaal altijd 3 wasjes in de week draaide voor ons tweetjes...... maar nu moet die wasmand constant leeg zijn..... lekker wegwerken...... om gek van te worden haha!
7mei gaan we pas met het schip naar Terneuzen. Anders moet ik bevallen ergens tussen Amersfoort en Druten... Ben toch liever in mn eigen omgeving met mn eigen ha... Volgende week moet ik trouwens weer voor controle. Krijg dan een inwendig onderzoek. Gaat ze dan kijken of ik eventueel al ontsluiting heb?
Zo, heb mijn boodschappen avontuur overleefd. Pfft dat wordt steeds zwaarder Nathan in de kar zetten, er weer uit halen. Boodschappen overladen, in en uit pakken blablablappfffrrrttt. Heb allemaal van die mini dingen gehaald, zoogcompressen zijn in huis. Kraamverband ook. Maar geen harde buiken gehad dus dat gaat gewoon goed. Nathan had 2 thomas de trein speeltjes gekregen dus die was ook lief Hmm wat waardeloos bij Tante zeg. Was 'm goed de pan uit geflipt denk ik. Ben benieuwd of Pip al nieuws heeft?
hey YenD! nee vond het ook geen 37 wkn op de foto!!! kijkt al zo wijs van zich af geniet er lekker van meis en super dat de kraam ook goed bevalt toch?! @ tinkerbel: ach mijn lichaam is wel bezig met de voorbereidingen dus zal zelf ook de bevalling wel een keer op gang komen ( hoop ik dan maar.. . ) en anders zie ik wel weer verder........ komt vast goed! en dan maar hopen dat het moeder instinct vanzelf komt haha!
Natas die pijn kan je wel aan. Je lichaam regelt het zo dat je in jezelf keert. Hou dat ook vol, en als je echt op een punt komt dat je denkt dat het niet meer lukt mag je meestal gaan persen. En dat is echt een verlossing. EN na de bevalling vergeet je snel hoe erg het was!!
Strijkwas is helemaal weg, alleen mag ik straks weer een wasje draaien... en daaar is de strijk weer!! Pff, affetoe denk ik echt: waar doe ik het voor...? Elke keer als het is weg gewerkt heb ik een dag later toch weer opnieuw die was...
ah vandaar ach als je bij amersfoort bent ; vaar dan maar door naar Putten dan kun je bij mij komen hoor geen probleem..kramen we gezellig met zijn tweetjes 8)
Wat een druipers he .. Toen ik tegen de verpleegster zei dat ik doodsangsten uit had gestaan omdat ik zelfs de hik (die ik af en toe nog wel voelde ) ook niet had gevoeld, zag ik al dat ze knal rood werd en ze begon te stotteren met praten.. Ctg was goed een goed beweeglijk kind echt kei druk. Maar wederom zelfs als ik er op lette voelde ik niks.. Na 40 minuten eindelijk van dat ding af, en mochten we meteen door naar de gyn.. Ze zei ja de bloeddruk zakt niet 145/95. En ik was nog wel zoo relaxt toen die werd gemeten. Dr werd zelfs gevraagd hoe het met mij ging, want ze had wel door dat ik niet voor rede vatbaar was donderdag ... Ik zei ik kan het nog wel even aan, ik voel me opzich wel goed heb wat hoofdpijn en zie wat sterretje maar verder eigenlijk wel oke. Ik wil even een echo maken, want vorige week lag ze nite zo mooi (???????? ) oke. Ze had er een slapeloze nacht van gehad. Want ook zei vond het niet kloppen maar goed.. Hup buik bloot gel erop apparaat erop, vruchtwater voldoende hoofdje is mooi in groei, buikje 32 weken en 3 dagen OMG!! vorige week donderdag op 34.5 week nou kan het zijn, dat ze toen met dr buikspieren aan het oefenen was of dr buikje uitzette. Dat de meting daarom daarop kwam maar het zat dr toch niet lekker.. Terwijl ik nog op de echobank lig, zegt ze Bloeddruk Groei en het niet Voelen. Brengt mij tot de conclusie dat we je maar houden en vrijdag in gaan leiden (dit kan een dag later worden bij evt. drutke) .. Ik schrok wel zo, ik zei daar ben ik nog niet aan toe.. Ik heb geen afscheid genomen van mijn honden die al moeilijk tegen veranderingen kunnen.. Nee ben er niet klaar voor vandaag.. Toen zei ze dat begrijp ik, je mag vandaag naar huis om het te laten bezinken en je ding te doen maar morgen om 9 uur willen we je op de kraamafdeling zien.. Ik zei ja maar,, is het nu niet zo dat ik morgen word opgenomen en woendag weer buiten sta, want dan kan ik beter thuis blijven .. Nee mevrouw u blijft tot aan de bevalling en die word vrijdag (of zaterdag) ingeleid.. De beeb op deze manier langer dan 37 weken te laten zien is voor zowel moeder als kind niet goed.. EINDELIJK