MEI 2010 Mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Pip , het was gisteren leuk in de efteling , heel mooi weer , kids zich vermaakt, voor mij was het eigenlijk TE , maar als je dan die blije koppies ziet , dan is het wel goed !! Spannend Pip , hoop dat het strippen het laatste zetje geeft !!!!

@Mama2010 , hoop dat je meissie snel beter is !!, efteling is t/m 3 jr gratis !!!

@Dag , nog ff spannend met je s.moeder , maar al wel goed dat de foto's goedzijn..

@Y, wat een lieve foto van Dean !!! * smelt* ., en wat heerlijk dat ie het zo goed doet !!

@Ingetje, groeiecho , leuk om weer ff te loeren .......Ik hoop niet dat je die 12pond ook gaat halen

@Tante Mars , spannned , hoop dat je vrijdag je meissie in je armen hebt !! kknuufffffff

---------------------------------------------------------

Hier vanochtend een goed ctg en een mooie echo gehad ..Woensdag weer en zo om de dag .....Beep doet het goed en moet alleen proberen mijn suiker zo goed mogelijk onder controle te blijven houden, maar ja daar ben ik al bijna 20 weken mee bezig ...............

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik leef gewoon naar de maand mei toe :)
    moet zeggen dat het verlof me qua verveling meevalt, maar dat het toch echt wel wachten op... is, en dat valt me wel zwaar hoor... vooral omdat je zo weinig meer écht kan doen... en dan lijken de dagen toch wel lang te duren... ik ben in ieder geval blij met m'n toplappie :)

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Kan me er ook volledig in vinden..

Had me overigens op 40 weken ingesteld, en niet op 37.
    Heb vandaag nog aan gegeven dat ik me wel goed voelde.
    Nu denkt de gyn er anders over dan wij.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik hou trouwens ook rekening met 42 weken hoor, maar zal er niet rouwig om zijn als de baby eerder komt ;)
    Ben het er wel mee eens dat je de natuur zoveel mogelijk haar gangetje moet laten gaan. Aan de andere kant snap ik de mama's die flink lopen te rommelen, en de mama's die gewoon ongeduldig zijn ;) Ben ik ook hoor!
    Nu mag ik niet klagen, want hier gaat het wel goed. Wel veel stress gehad van het werk ( nu niet meer gelukkig! ) en een beetje gerommel de laatste week. Maar dat komt door het werk.
    Oh en een keizersnee is echt het laatste wat ik wil, maar soms heb je niets te willen,

@ Tink, oh is dat 1 van de redenen dat je eventueel eerder wordt ingeleid? Ik heb ook een traumatische bevalling gehad ( en kraamtijd ) + een PND maar ze gaan mij echt niet eerder inleiden.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmmm Danoontje....

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ladies , ff een vraagje , sinds vanmiddag dat ik terug ben uit het ziekenhuis , verlies ik wat rozig slijm als ik naar de wc ga , kan toch geen kwaad he , alleen als ik echt bloed verlies moet ik gaan bellen toch ........

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    12 pond :$ wie wat waar?! ;)

Klinkt als een heerlijke dag Efteling gisteren!
    Fijn dat met beebie alles goed is.. nog éventjes geduld en dan mag jij ook :)

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon ik weet dat als je je slijmprop verliest je ook wat roze.rood achtig vocht kan verliezen

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    ***Ego bericht: ***

Net terug vande vk. De baarmoeder stond nog wel ver naar achter maar ze heeft me wel kunnen strippen, Nu afwachten wat het gaat doen. Als het niks doet moet ik vrijdag weer etrug en dan gaat ze me weer strippen en evt. mijn vliezen breken. Lukt die niet dan gaan ze de gyn bellen om volgende week in te leiden.

***Einde ego ***

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik denk dat er hier veel meiden toeleven naar de 37 weken en alle dagen/weken die daarna komen als mooi meegenomen zien.
    Je beeb is dan 'af' en je hebt groen licht voor bevallen.

Ik telde de dagen af naar de 37 wkn grens, en dacht toen... Zo, binnen nu en 5 weken heb ik m'n baby!

Nooit verwacht dat Dean er na 3 uur al zou zijn!!

Ik ben pissig!
    Marcel belde of hij en z'n vriendin langs mochten komen....
    Volgens mij spoort hij niet helemaal meer!!

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kan het niet de slijmprop zijn die loslaat? Dat is namelijk helemaal niet erg, zegt niks over bevalling oid.

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Maar ik ga nog even wat aan klungelen is huis en dan lekker even op mijn bedje liggen.

Fijne dag allemaal

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tjee... hebben jullie uberhaupt iets af kunnen spreken over straks? Erkennen, bezoekregeling?

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Spannend Linnie, hoop dat het lukt!
    Wel smsen hé! Want Pip zal ook wel liggen te puffen ;)

Ik moet trouwens donderdag weer naar de gyn, ben erg benieuwd hoe meneer ligt. Voelde gister de hik weer bovenin, dus ik weet het niet zo goed meer :(

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Laat je hem langs komen zonder die meid die heeft helemaal niets in jouw huis te zoeken weg met haar:x of moet ik ff langs komen;)

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmm YenD, zou dat ook niet willen hoor! Dat hij de baby wil zien, prima, dat kan je hem niet 'ontnemen'. Maar dat andere mokkel? No way.

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    slijmprop idd marjon? en bij twijfel altijd ff bellen he!

Yes, je moet inderdaad tegen Marcel zeggen dat hij wel ff mag komen, maar zij in ieder geval NOG (lang) niet!

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Nou, ik ga ff wat eten voor vanavond inslaan :)

tot zo!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

zoiets zit ik ook te denken ,maar ik herken het dus helemaal niet van zs van T&T , nooit tussendoor roze of rood verlies gehad ..we wachten af , moet woensdag weer naar het ziekenhuis en vraag ik het en als het veel wordt en rood ga ik gewoon bellen ..

@linnie , spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Y , marcel is helemaal gek, ik zou zeggen dat ie mag komen maar dan alleen ............... !!!!!

Deel Deze Pagina