haha, ze hebben bij vorige week ook gekeken, en had genoeg water, goede doorbloeding van de navelstreng en de placenta zag er tiptop uit... dus 42 weken, here we come!!
linnie ik zou kijken hoe ik me die dag voel, maar zeker niet de heel tijd mee gaan. Zonde als je er later voor moet boete. Misschien lekker mee gaan eten
Wimjo mijn vruchtwater is ook minder dan gemiddelde maar wist niet dat je dan niet overtijd mag lopen
ach vwb de bloeddruk zie ik het allemaal wel! nu is hij nog goed en mocht hij te hoog worden dan laat ik het allemaal ove rme heen komen en leiden ze maar in hihi!
Hier zit nog een schim van kattepoten op de ramen, mijn vader ga ik zo even lief aan kijken Nou dat is nou erg, niet overtijd lopen!!!
pfffffffffff en dan te bedenken dat er hier in de buurt zelfs gerekt wordt naar de 43 weken..........
Dames ik ga weer ff off. Jordy komt zo thuis. Dus even samen iets eten en gooi hem dan op bed Tot straks
overtijd lopen heeft ook geen niet mijn voorkeur natuurlijk, hij ligt met z'n koppetje al wel vast in m'n bekken, dus startklaar... maar goed, aangezien alles binnen nog goed is en hij het dus nog wel naar z'n zin heeft gaan we maar van het ergste uit Ik denk dat ik vanmiddag ergens heen rijd om een softijsje te scoren... dat heb ik al zo lang niet gehad, en echt zin in! oh, en nu ff wasmandje opvouwen... de kleding die erin ligt dan
@all, ben nu aan het bijlezen (ben nog maar op pag 20, maar anders vergeet ik het weer..) maar ik krijg een beetje het idee dat Yend zich moet verantwoorden... Als ik eerlijk ben vind ik dat niet zo eerlijk tegen over haar... Ik loop ook graag tussen de winkels, hier en daar wat koopjes jagen enz, terwijl we hier ook bezig zijn met consuminderen. (althans poging tot...) Wij kunnen vanaf hier niet oordelen hoe en wat Yend doet en koopt. Wel valt idd op dat ze regelmatig 'winkelt' maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook spendeerd. Hoe moet je het anders noemen: ik ga -kosteloosronddwalenindestad'? Of 'indekassarijenstaan'..? Nee, dan klinkt het toch makkelijker als je zegt dat je winkelt, je loopt dan immers ook tussen de winkels Ik huppel ook regelmatig door een centrum o.i.d. maar dat wil nog niet zeggen dat ik ook wat uitgeef. En dan nog: als ik lees dat yend wat heeft uitgegeven is het voor D of voor de andere uk. En als D een ijsje heeft: wat maakt die ene euro dan nog uit als je er zo'n blij gezichtje voor terug krijgt? (daar alleen al voor zou ik een maandsalaris uitgeven)
is idd vrij belachelijk hoor dat ze je laten rondlopen tm 43 weken maar ze schijnen het in amersfoort dus zo te doen... mits het met moeder en kind dus goed gaat... ik zal idd ook wel gaan steigeren en anders een ander ziekenhuis zoeken haha! gelukkig hoeven wij niet in amersfoort maar in harderwijk dan... scheelt weer een weekkie!
nou een lekker ijsje met deze keelpijn gaat er wel in ja! hmmmmm even in de vriezer spieken zodadelijk