Nou ik ga mijn kanjers uit shool halen en vertellen tegen Tara dat alle lieverheersbeestjes weg zijn gepoetst !!
Is allemaal leuk gezegd, maar er zit wel een tht aan een placenta. Alleen hier in NL laten ze vrouwen zo lang door lopen. In de rest van europa tot max 41 weken. Het is gewoon niet goed, babies zijn te groot, moeders vaak vermoeid, plancenta loopt op zijn einde. Zie hier ook weer teveel van op mijn afdeling, bleh
*** sleurt zichzelf van de bank af en gaat eerst even de slaapkamer een schoonmaakbeurt geven en dan op naar de vriezer!!!*** tot laterzzzzzzzzz
wat zijn jullie allemaal schoonmaaks zeg pfff, ik zou wel willen, maar krijg dan zo'n pijn in m'n schaambot/down under gebied
ben benieuwd hoe lang ze mij door laten lopen mijn vruchtwater ligt ook benede gemiddelde en me placenta was al wat verkalkt zal volgende week eens even overleggen
Zo héhé eindelijk alles weer bijgelezen Las dat er ook veel snotkoppen waren: hier ook één!! Maar snuiten onder de douche...? Dan flubbert je hele papiertje toch uit elkaar..? En wachten tot 43weken... Lijkt me nou net helemaal niks.. Hoorde dat het in Belgie ideaal is: als je op je uitgerekende datum nog niet bent bevallen, kan je er voor kiezen dat de volgende dag de weeën worden opgewekt!!
heeeh, goedemorgen!!! het is dus weer rustig vandaag bij de meesten! op wat harde buiken na dan!! ben benieuwd naar de controles. Ik hou trouwens ook wel van een colaatje light, maar ga me nu ook afvragen wat dat met de hartslag van de baby doet Overigens vond ik het niet zo aardig zoals tegen YenD gezegd werd hoe ze met geld omgaat. Je mag best zeggen wat je ervan denkt, maar kan me voorstellen dat YenD zich aangevallen voelt en zich hier rot over voelt. Maar er wordt hier nogal direct en ongenuanceerd een mening gegeven en vervolgens zie ik niemand meer sorry zeggen over de manier waarop het bij YenD binnenkomt. Vind ik een beetje respectloos. Het is inderdaad moeilijk om in iemands portemonnee te kijken en de dubbeltjes omdraaien is ook iets wat je moet leren. We doen niet allemaal altijd het verstandigste.
tot 43 weken laten doorlopen. Als ik met 41 weken nog niet bevallen ben, ga ik jankend voor de deur van de gyn. liggen totdat ze me zo zat zijn dat ze me wel moeten helpen. Hier staat het ziekenhuis er ook om bekend dat ze je lang laten lopen.
Oké, ik heb opgeruimd Nu nog poetsen, stofzuigen en dweilen.... pfffffftt.... Ik ga alles in etappes doen. Zo eerst wat eten, maar wat?!
We zijn toe aan de zomer!! Ik hoorde dat het volgend week richting de 20 graden gaat. Een prachtige week om te bevallen volgens mijn man. (dan kan ie lekker vakantie opnemen, haha)