Ik ga naar bed.. Trusten meiden.. EN pip, jij ook een fijne kraamweek toegewenst! Lekker laten genieten!
PIP, van harte gefeliciteerd met de geboorte van floris! Hopelijk is alles voorspoedig gelopen! En fijn dat hij meteen aan de borst kon..... nu genieten meid! marjon2 en ik zaten het dichts bij qua tijd.. we hadden gewed op 19.00 uur.. wuhahahahahah
Oh, door deze berichten verlang ik steeds meer naar onze kleine, ben zoooooo nieuwsgierig geworden!! Helaas zijn de krampjes weer afgenomen..
JEAH PIP kanjer! Gefeliciteerd met je grote kleine man! Wat een mooi gewicht zeg, en lekker thuis bevallen. Geniet meis, geniet!
PIP GEfeliciteerd met jullie zoontje en broertje !!!! en ik zat dicht in de buurt , ik ging voor baby pip om 19:00 !1
Aaaah ze is online dus ik zit te wachten haha Hier ook weer lekkere voorweeen, ach misschien doet het nog wat
Hmm zie dat ze alweer weg is. Lees het verhaal morgen wel! Truste iedereeen, en hoop dat het doorzet Tink!
Ohja ze is alweer weg Nou ja helaas, dan lees ik het ook morgen wel. Ik ga ook lekker mijn bed in, hopen dat het doorzet OF dat ik een lekker nachtje maak Trusten!