@Babe ja toevalling wel hoor...is heullll moeilijk! @Tink: Kom maar een bakkie doen hier joh!! Ben je er ff uit....
Ik hou geen vocht vast, bij Nathan ook niet gehad. @ Tink, tjik je hebt nog alle tijd. Komt helemaal goed!!
ik ook vandaag twee zakken van de action voor 20 euro. ik vondh et wel grappig hier staat barcelona op, maar eens kijken of ik ook ergens eenfilmpje vandaan kan toveren morgen verjaardag vriendinnetje daan en 's middags naar kennis ook om haren daan te knippen. dus mijn dan zit morgen ook al weer vol. de rest ben ik ook veel thuis, maar daan geeft me gelukkig veel afleiding
ik hield zondag wel vocht vast, kon toen m'n ringen niet meer afkrijgen!! maar dat was 's avonds alweer opgelost
queen78 hier mega veel vocht in handen/vingers mega irritant word er vaak wakker van snachts dan tinteld het mega erg bah
Ik ga naar bed met mijn voeten omhoog! misschien dat ze dan wat slanker gaan worden.... met als gevolg dat ik er wel weer 10 x uit moet vannacht om te plassen
Wat ben ik blij dat er hier geen voetbal wordt gekeken Action: ja, is een leuke winkel om te snuffelen Over de zonnebrandcreme, gebruikt hier iedereen factior t-shirt ofzo...? Mijn factor mag niet boven de factor 15 zijn (dan moet de zon wel ERRUG fel zijn!!)
Hmmm wat zal ik doen.....? Wil voor de bevalling nog even lekker genieten. Zal ik een massage nemen, of een gezichtsbehandeling? Niet beide, want dan ben je zo 100 kwijt en dat vind ik wat te gek Volgende week mijn haar nog even laten doen enzo
Ik zou gaan voor de massage, gezichtsbehandeling kan je ook in je eigen badkamer doen Massage kan je trouwens ook thuis doen, effe je mannetje lief aankijken
eeeh Kimonootje... wel es van een zwangerschapsmasker gehoord??? factor 50 smeer ik op m'n hoofd omdat ik geen bruine permanente pigmentvlekken wil normaal gesproken word ik ook hartstikke mooi bruin zonder te verbranden, is puur voorzorg
Ik zou gaan voor een heerlijke gezichtsbehandeling...Ja kan thuis ook maar is toch anders...Vind ik. Hou niet zo van massage.... @Kimonootje: Tja als je mijn huid had piepte je wel anders...Als ik factor 30 smeer ben ik in een half uur nog helemaal verbrand...Ben super wit van mezelf...Dus ja sunblock daarbij komt nu...ik wil echt geen eng zwangerschapsmasker....
vocht: ik gelukkig niet zo veel als bij daan. babe wel gezakt en moet nu dus heel veel plassen. dat had ik nog niet echt. aszz: ik zou voor massage gaan. een stevige massage kan toch ook de bevalling opwekken? ik weet niet of dat de bedoeling nu al is.... ik ga verder. ik sluit af en spreek jullie weer
Nee geen bevalling opwekken, gewoon lekker relaxen. Een lichaamspakking, is dat wat? Dit zit trouwens bij ons in het dorp: Hotel | Workum | Friesland -> Wellness in Hotel Aan de Wymerts Workum
ik heb ook nog een bon voor een complete gezichtsbehandeling voor 50 ipv 75 euro.... zit alleen te twijfelen of die nog voor de bevalling gebruikt moet worden, of misschien paar weekjes na de bevalling
tja... massage... je kan niet echt mee rop je buik liggen he... dus tenzij ze ook specifiek op zwangere vrouwen gericht zijn lijkt me dat niet eens mogelijk?