die is mooi idd Aszz, maar accentueert net datgeen dat ik verborgen wil houden deze zomer Als de kleine een half jaar is mogen we hier ook gaan babyzwemmen, lijkt me ook zo gaaf
whaha, wetsuit, zo'n kreng he bik ook es aangehad bij snorkelexcursie, die dingen zitten pas strak, kon em amper dichtkrijgen
Ik wil ook gaan baby zwemmen...heerlijk. Hoop dat er heel veel dikke mama's zijn. Val ik niet zo op....
Hahaha denk dat het volgend jaar wordt. Rein is het trainingsschema al aan het bedenken, of beter gezegd, het sextrainingsschema... daar val je ook goed van af zegt ie.... *zucht*
sextrainingschema hahahahahaha, nou....eerst de vloeiende weken na de bevalling maar es doorkomen, zien we dan weer hoe het gaat met ons libido's maar ga in ieder geval niet weer aan de pil, dat was echt een libido-opkikker voor mij toen ik daar eenmaal mee stopte!
Nogmaals: Mannen Haha Nou daarom babe, hoe strakker hoe beter, dan lijk je lekker slank Whahaha Marjand, ik heb idd ook wel leuke bikini's die ik aan wil deze zomer maar dan blijft het safe the whale effect he Babe: Jawel Inter voor Zit ook voetbal te kijken.. Pff die Wesley vind ik zo'n KAKvent sinds Yolanthe, blugh
Ja hij ziet het al helemaal zitten volgens mij, mafkees. Ik zal hem even uit zijn droom helpen ( en naar buiten schoppen om de hond uit te laten, en zelf even af te koelen... )
ja, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, hup barca!!!! Tja, Sneijder.... alstie z'n werk maar doet op het WK vind ik het allemaal wel prima ik heb zoooooo'n zin in WK, denk echt dat we kampioen worden!!!
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw whahahahaha, hier trouwens beetje ongemerkt nu toch al 2 uren lang harde buiken achter elkaar...... als ze geen pijn doen (doen ze nooit) moet ik het dan in de gaten gaan houden.../?
Vraag ik me dus ook steeds af...want heb het ook best vaak...Maar kanniet zeggen dat het pijn doet.Dus weet het ook niet