Waren halen jullie de tijd vandaan om al die pagina's bij te lullen zeg..haha Ik ben ook actief geweest, bedden verschoont, wasjes gedraaid, gestoft en het toilet en de badkamer gedaan. Morgen maar weer zuigen en dweilen! Ben er klaar mee voor vandaag.. Mika is voor het eerst alleen op pad vandaag! Naar een grasveld hier iets verderop waar al die jongens aan het voetballen zijn... Mijn mannetje is stiekem achterop gefietst om te kijken of hij keurig stopte op de hoekjes enzo.. Maar hij werd gesnapt: PAPAAAAA wat doe je??? Hahaha.. Weer een fase afgesloten...hoe cliche...maar ze worden zzooo snel groot
Ja, die zijn zo van " de dokter weet wel wat hij doet" .... ik snap het, daarom is het misschien handig dat iemand meegaat, mijn Smoeder gaat nu altijd mee als mijn Svader weer es heen moet, want die komt ook altijd met halve info thuis... en tja, anders belt je man toch ff met de huisarts, je kan gewoon zeggen dat je Smeoder wat van slag was en niet alles duidelijk heeft meegekregen...
HAHA! Mannetje belde net of alles nog goed was en ik geen pijn had ofzo..........zou hij dat nu iedere dag gaan doen????
haha, hier ook, zodra ik nu ff kreun of pijn uit dan kijk hij mij met van die grote ogen aaan hahahaha, hij zei gister "vannacht maar niet bevallen hoor, ik ben zóóóó moe
Ja As, hup een taart bakken jij Veel nesteldrang vandaag lees ik hahaha JEAH de Prenatal belde net, onze duowagen is er toch al Ik had gisteren nog gebeld en het zou nog 2 weken duren, maar ze belde dus net dat die toch bij deze levering zat, joepiejeeee We gingen vanavond toch al naar die speciale koopavond, en nu kunnen we de waggie gelijk meenemen 8) BLIJ Nu echt appels schillen anders komt die taart nooit af
@ babe: s.moeder gaat wel samen met s.vader... dus ze zijn er beiden bij maar geen van beiden geven ze een duidelijk beeld hoe of wat....... en snap gewoon niet dat je zelf niet doorvraagt aan de ha wáár hij op test enzo.......... zal de generatiekloof wel zijn @ alpenmama: das wel erg schattig.........
Hij is 6,5.. Het is voor ons een stuk spannender dan voor hemzelf...haha Hij heeft echt zoiets van: Ja halloo..tuurlijk kan ik dat!
Het is geen officiele hoor Maar gewoon zilvervliesrijs, sajoerboontjes, omelet met ui+prei en kruiden, atjar tjampoer en kipblokjes gemarineerd in olijfolie,ketjap, citroensap en sambal badjang. Als mn mams of oma het klaarmaakt is het wel een uitgebreide rijsttafel, maar dan staan ze ook een hele dag in de keuken.
is lekker een rijsttafel maar moet tijdens de zwangerschap helaas niets hebben van gekruid eten...........
Kan je hier ook effe langs komen...? Ik had mezelf een schop gegeven, maar niet hard genoeg denk ik... Had het strijkijzer aangezet enzo, keek naar mn nagels.. kwam tot de conclusie dat mn nagels eigenlijk wel te lang waren, dus heb eerst mn nagels netjes gemaakt... Toen moest ik de stuurhut weer in, omdat we nu aan het lossen zijn. Dus kwam die flaptop weer naar me toe... En nu ben ik weer hier Over muziek: wat een rare combi: hardcore --- nick&simon? Jan smit? 3js? Naja, hier ook een rare combi hoor: hardcore staat hier met grote regelmaat op, maar tussendoor ook wel die lekkere-konten-shake-muziek á lá Shakira enzo Of Status Quo! Die ouwe rockers blijven geweldig
heerlijk pittig eten vooral piri piri ben ik egt mega gek op Ananas gaat het alleen om de pit of de complete ananas weet iemand dat
Over appeltaarten gesproken, mn lief heeft er afgelopen zaterdag OCHTEND spontaan 1 gebakken!! Had van een vriendin een springvorm, met alle benodigheden voor appeltaart te bakken gehad in een pakket. Hij was een beetje aan het opruimen, en wist niet waar hij dat moest zetten. Dus heeft hij het maar gebakken
oh pittig vind ik wel lekker maar kan het helaas niet meer verdragen sinds ik zwanger ben......... zit het de hele avond en nacht hoog en eet ik rennies bij de vleet.......... dus laat ik het maar wijs staan...... @ cheeseburger: lekker hoor zie altijd van die lekkere lunchgerechten voorbijkomen maar moet eerlijk zeggen dat ik altijd nog van het gewone brood met plakkie kaas ben... al die luxe lunches van jullie
@ ananas: het gaat om het hart....... maar die is vrij hard en niet zo lekker als de rest van de ananas