iieeeeuw, heb het 2 x gezien bij vriendin, lag diekleine op het aankleedkussen, net de luier af... sproei!! het lag echt tot 5 meter door de kamer de gele mosterbende whahahaha
Hahahahahaha YenD, heerlijk!!! Gelukkig stinkt dit nog niet, moet je maar denken! @Marjon: spannend zeg, DE DATUM, te weten. iiiiiiii @Dag: Ik denk dat je s-ouders/familie gewoon last hebben van hormonen. Het was toch hun eerste klein kind? Ik zal de aan komende dagen me niet veel/ niet laten zien op ZP. Morgen komt mijn zwager te overlijden, hoeveel zin ik dus heb om te ZP'en weet ik niet. @marjand: wederom bedankt voor de super lieve kaart, dikke knuff! Voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke KNUFFEL, en als ik natuurlijk iets van mijn buddy's hoor, zit ik meteen achter de laptop, om jullie op de hoogte te houden. Liefs Pip
spuitluiers al heel veel meegemaakt Vooral leuk als je muren net gewit zijn en ze daar tegen omhoog spuiten
sterkte morgen Pip, wel fijn dat Floris en Yuri elkaar nog hebben gezien ook ivm. eventuele foto's misschien. Dikke knuff voor jou en je gezin/familie!
@hier, vandaga veel gedaan, niet normaal meer. Flink geshopt, voor Naomi en vriendlief. Vriendlief is weer heel wat kleding rijker, Naomi nieuwe schoenen, kleding, en een nieuw bed (haar andere was kapot gegaan afgelopen vrijdag). En ikzelf, niets, nouja, veel spierpijn, en moe van het lopen. De krampen zijn daardoor wel afgezakt, dus lekker al dat voorwerk.. *ga nu even terug lezen van vanmorgen..
oh dipjes dag haha. Misselijk, sterretjes, hoofdpijn van alles.. Verder alles inorde . Ben nog steeds aan de race maar goed .. Nou ja die vinden het allemaal wel best. Ze hadden wel een fles cola meegenomen, mjummie haha.. Alleen durf k niks te drinken behalve thee ivm de race..
Zo, heb vandaag echt niet veel gedaan.. Zo zie je maar weer...sommige dagen actief, andere dagen niet. Vanochtend lekker uitgeslapen, gedouched en daarna vriendinnetje met haar zoontje (bijna 1) op bezoek gehad. Gezellig hoor. Kick was zo lief voor het mannetje. Geeft me veel vertrouwen voor straks. Daarna met manlief en Kick gelunched en daarna ben ik weer even lekker gaan liggen. Echt een luierdagje (en geen pampers!!! hahahah) tante Mars... souders niet gaaf? (ben duidelijk niet op de hoogte van voorgeschiedenis.. sorry, heb erg beperkt geheugen op het moment) Pip... wat een naar bericht. Ik wens jou en de jouwe veel sterkte! Knuffel!
Zo alles bij gelezen, Marjon, lekker dat je nu een datum hebt waar je naar toe kan leven!! @ steken in je doos.. Oef, hier te vaak en te hevig aanwezig. Kan soms ineens daardoor niet eens meer lopen of draaien @pip, *smelt* ook al zo'n mooi ventje....
Argh.. wordt even gek hiero.. zp. doet zo raar bij mij.. Moet me telkoens opnieuw aanmelden. en kan (als ik op pagina verversen klik) geen nieuwe berichten lezen, pas na 25x klikken, terwijl ik mail heb dat er reacties zijn..