Tante: Zit je niet echt mee zo. Hoop dat je kleine er snel is en je lekker kan genieten. Slapen: Hier echt veel geslapen vandaag en afgelopen nacht. HAd ik echt nodig. Vanmiddag ook nog van 13.00 tot 16.30 geslapen. Hoop dat ik vannacht ook weer slaap
ja had ik echt nodig, ben niet meer zo depri als gisteren, was echt een Kl*te dag. En normaal ben ik helemaal niet zo. Dus dan schrik je best wel van jezelf
En hoe is het met je bekken na je trapincident vandaag? daar schrok ik echt van dat je zo vaak door bekken zakte
Mijn mem had smulkoek voor me meegenomen (van die harde koek met roze laag erop) vanmiddag stukje gehad, net weer een STUKje gehad jummiee
Na het slapen nog 4x ofzo, maar lig nu op bed dus dan niet zoveel last van maar als ik opsta moet ik echt rustig doen want zak er bijna altijd wel weer door heen
had je dit met jordy ook al? want hoe komt het straks na de tijd, als je er zovaak doorheen gaat, is je kraakbeen straks niet dan niet versleten?
ik zal het niet weten, Bij Jordy had ik wel last van me bekken, maar zakte er niet elke keer door heen zoals nu. Zal het vrijdag wel eens vragen aan de gyn of het nog gevolgen heeft voor na de bevalling. Ik hoop eigenlijk dat het daarna weer allemaal over is
Ships, kan niet meer zitten.... baby trekt wervel scheef! Heel naar en pijnlijk gevoel... ga maar in bad... dat helpt meestal wel!
ik moet hier af en toe helemaal strekken anders word er een rib gebroken hihi, Ze zeggen na de bevalling dat het bekkenverweekhormoon gelijk verdwijnt toch? hoop dat je snel weer beetje op de beent bent Lin!
Ik wil ook bevallen, maar de kleine wil er nog niet uit :S Hoop zo dat ik straks weer uit mijn bed kan springen en niet hoeven na te denken hoe ik ga draaien enz. Kan haast niet wachten