Tjaa, ze hebben dus hun bedenkingen.. Meid die nu naast me lig is 35 weken die rekken ze tot 36 weken, die beeb is maar 1600 gr. Maar zei heeft met 29 weken longrijpings spuiten gehad ivm vroegtijdige weeen, ja dan kunnen ze dat risico nemen.. Jacob is er echt klaar mee, onderdruk was weer gestegen naar 95. Terwijl die een uur ervoor 90 was... Hij springt echt op en neer. Vorige keren dat ik hier lag zat ie na 3 uren op onderdruk 80. Maar nu wil die niet onder de 90 lijk wel. Pip; Hele dikke knuf, en sterkte morgen!!!
Pip, heel erg veel sterkte morgen voor jullie. Ik hoop dat jullie op een fijne manier afscheid kunnen nemen....nogmaals heel veel sterkte en kracht gewenst. Dikke knuffel!
Pfffff. Snap best dat ze het zo lang mogelijk willen rekken, tuurlijk is dat beter voor de kleine, maar het moet toch niet te kosten gaan van jou.
hmmm, die longrijping, dat heeft alleen op langere termijn effect? dus als ze die nu geven en vrijdag halen heeft het al geen zin meer?
Maar met 34 weken zijn de longen rijp. Met 36 weken kan het kindje nog problemen hebben om zich warm te houden, maar er zijn genoeg kinderen rond de 36 weken die gelijk naar huis mogen. En het met de kruik goed doen.
Ja, maar die moeten dan niet in de buik ook nog eens een groeiachterstand hebben denk ik? Nou, we moeten er maar vanuit gaan dat de gyn's daar toch wel weten wat ze doen, al lijkt het er soms niet op...
Daar heb je ook wel gelijk in. Wij zijn geen doktoren, maar vind wel dat het niet ten kosten moet gaan van alles
Dat is het moeilijke altijd het... je gaat ervanuit dat de dokters toch echt wel doen wat goed voor je is... maar als je gevoel dan toch anders zegt.... Het is voor Mars gelukkig wel prettig dat ze de kleine wel steeds in de gaten houden met ctg enzo, nog 2 nachtjes meid!!
Wat hebben jullie toch allemaal lekker dingen in huis, hier ook wel een kast vol met van alles en nog wat, maar net niet de dingen waar ik trek in heb :S
tante mars en linnie: sterkte, hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten op jullie kleine en gezonde kleine. ik heb niet verder terug gelezen dus ik hoop niet dat ik mensen vergeet die ook mijn sterkte nodig hebben die wens ik jullie natuurlijk ook allemaal toe yend: succes met slapen ! hopelijk lukt het! sterreke: joepie,lekker genieten joh van je verlof. heerlijk lijkt me. ego: vanavond naar vk geweest, en wat ik verwachtte: de kleine is ingedaald en ligt vast. bijna 37 wkn en dan mag ik thuis bevallen. het schijnt dat ze dit heel precies aanhouden (bijna tot op het uur) alleen al verzekeringstechnisch.. dus nog even de benen bij elkaar houden. mag voor mij ook nog wel heel even duren. kreeg van haar niet het idee dat heeeeel erg lang zou duren (daan met 38 wkn 5dgn) geboren) maar ook zij weet het niet zeker natuurlijk. ga maar weer even vroeg naar bed. hopelijk kan ik vannacht wel omdraaien (auauauauau) dag dames xx
Slaap lekker dan maar mars. Hoop dat het een beetje lukt om te slapen. Dikke knuf en zoals babe ook zei. Gelukkig nog maar 2 dagen. Dus het eind is in zicht,
Bij ons zijn ze ook heel secuur daarin, alleen als je 5 minuten voor twaalf bent met 36.6 willen ze coulant zijn
Pip ***KNUFFEL*** veel sterkte en kracht gewenst voor morgen, maak er ook wat moois van, de laatste kostbare momenten met je zwager. Je kleine mannetje is trouwens ZOOOOO MOOOOOOOOOOOI!!!