Straks ff bijlezen , nu volop bezig in operatie Gans !! Ja het was geen grape vanochtend ....Ben nu aan het wachten op de dierenambulace want dat stomme beest is er nog steeds !!!!!Moest hem eerst gaan vangen anders kwamen ze niet , maar dat is niet gelukt , was wel grappig met de halve buurt en een wasmand achter een gans aan ..............nou zit ie uitgeput op de parkeerplaats en komen ze hem halen ,,hoop dat ie nu wel blijft zitten anders sta ik met mijn goede bedoelingen giga voor lul !!
ben een keertje achterna gezeten door een groep ganzen in het park....Wat een klote dieren zijn het zeg, zo gemeen terwijl ik er alleen maar langs liep om naar school te gaan...
Ja het zijn echt krengen, vind ze ook een beetje eng Ik had vroeger een krantenwijkje, en bij 1 van die boerderijen waren allemaal ganzen. Hoe vaak ik door die krengen ben aangevallen Ben een groot dierenliefhebber, maar die krengen hebben met regelmaat een schop gekregen ( of een fiets op de kop ).
Marieke, wat gemeen om je man zo te laten schrikken!!!! marjon, hahaha ik zie het echt helemaal voor me hoe je achter zo'n kut gans aan rent met een wasmand!! Hahaha. Natas, ik had dr vanmorgen ook sms gestuurd, maar nog nix gehoord. Ego, Dean Zit Op Zn Geboortegewicht!! Ik ben super trots op hem, maar ook op mezelf, want betekend dat ik goede melk heb! Hij is namelijk meer dan 100 gram aangekomen in 1 dag!!! We mogen al naar buiten, maar ik wacht tot zondag, dan is het lekker weer om te wandelen.
@Aszz: Hier ook een grote dieren vriend maar ganzen en zwanen....Nee liever niet. @Yes: Super joh! Echt goed bezig die knul van jou!!!!
dierenambulance is geweest , hebben hem ook niet te pakken gekregen , weliswaar 2x geprobeerd .....we moeten maar weer bellen als we hem zelf te pakken hebben , nou als hun zoveel moeite er voor doen , dan steken ze die veer maar in hun reet hoor !!!!
Oh mijn GOD!! Tinkerbel is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel gezelliger en interessant, je zou je moeten schamen zeg... Je bent niet echt een leuke aanvulling hier... maar goed, schrijf gerust mee.. je wordt vanzelf genegeerd als je zo doorgaat
Ach je blijft altijd mensen houden die hun onvrede op andere willen af reageren.... Wij vinden elkaar lekker wel leuk hier he?!