even een vraag over het geboortekaartje. Wij hebben op de voorkant de eerste voornaam en de binnenkant voornaam en tweede naam. Moet daar ook de achternaam achter of niet? Wij zijn nog niet getrouwd, maar ons kindje krijgt de achternaam van mijn man. Dus doe je nu wel of niet de achternaam achter de 2 namen aan de binnenkant???
Daar was ik weeer!! whaha, ben geen alpenmama inderdaad zijn wel op dezelfde dag uitgerekend Dag, je man al besluit genomen? is altijd moeilijk om zoiets tegen je werkgever te zeggen, want ze reageren toch noooit zoals jij wilt... ik vond het al drama toen ik moest vertellen dat ik halve dagen ging werken, en ik kan ook nog eens goed opschieten met m'n baas!! NOG geen nieuws van Natas???? En Loran, hoe was/ is je douche je bevallen? *ego* Bij de VK was met mij alles tip/top in orde,bloeddruk 120/75,l hartje van de beeb was helemaal goed aan het rikketikken maar toen kwam het, ze ging voelen en zei "zo dit word een flinke, die gaat wel over de 7 pond heen" ....................................... Dus ik ben gelijk naar de Jumbo gerend en heb 3 flessen bitter lemon gekocht én een hele Ananans!!! whahahaha, ik zou dat niet doen, maar ik wil de beeb er nu uit nu hij/zij nog klein schattig is..... Is het heel erg dat ik het helemaal niet leuk vind dat het een grote baby is?? of stel ik me aan? .... beetje last van hormoontjes volgens mij.... ik stel me dan gelijk voor dat de kleertjes niet passen en niemand hem/haar schattig vind.......
So een paar uurtjes weg geweest en een dagtaak om bij te lezen. Dag heel veel sterkte en een heeeeeele dikke knuffel. Hey stelletje hormoonbommen houden jullie het gezellig whahahhahaa Hier net lekker een paar uur met Jordy geknuffeld en nu (je raad het wel) weer pijn. :S Hebben wel super veel gelachen en geknuffeld. Dus dat verzacht de pijn weer een beetje Kon net bijna niet meer lopen. Heb over nog geen 500 meter wel meer als een half uur gedaan :S Nu lig ik dus weer op bed met mijn latop
@Babe: Fijn dat de "kleine" het zo goed doet... Maar je weet hoe slecht bitter lemon is he...hahahahahahha Nee hoor meis ik vind kleine baby's ook altijd leuker. Maar ja wat doe je er aan? Als hij/zij groot is is het ook niet anders...
Babytje zal sowieso schattig zijn hoor meid, zelfs als het een beetje groter is!!! Een goeie stevige baby is best leuk hoor!!!! Komt helemaal goed dikke knuffel!
Hihihi wat ben je schattig die paar centimetertjes maken echt niks hoor! Julian was 3625 en toch heeeel klein hoor, 7 pond is heel normaal.
bij ons dezelfde situatie. bij daan en bij onze kleine meid zetten we er geen achternaam bij. de eerste naam wat groter dan de tweede naam. succes!
nou conclusie tot nu toe is dat manlief vanavond met mij het er nog even over wil hebben hoe nu verder... het voorlopig allemaal maar zo laten en dan solliciterne in de hoop snel wat anders te hebben of de ziekte wet in en met alle risico's van dien dat je dus de werksfeer verpest en je uiteindelijk in ww zit ofzo.... waar ik zelf nu beetje tegenaan loop is het feit dat hij een paar keer zorg verlof heeft opgenomen ivm zwangerschap van mij als reden ....... kunnen ze mijn gezondheid erbij betrekken als het om zijn ziektedossier gaat? zorg verlof staat toch geheel los van de ziekteverzuim ed.
Nope, was vanochtend te laat voor het ananasgooien dus heb er maar eentje bij de Jumbo aangeschaft, enne, ik heb bitter lemon light
Babe: Jordy was ook meer als 7 pond en was maar 49 cm. Ze vonden hem allemaal klein en waren er gelijk verliefd op Op Mijn hyves staan wel foto's van hem @Loran: Hoe was je douche?
wij hebben naam en geboortedatum voor op het kaartje, en aan de linkerbinnenkant een tekst rechterkant tekst plus naam gewicht lengte onze namen en adres e.d. Maar geen achternaam achter haar naampje