Ach, wat er ook uit komt rollen het is van ONS en daar gaat het ook om natuurlijk (klok klok, bitter lemon slok)
ik heb niet het hele verhaal gelezen. maar als je man zorgverlof opneemt wordt dat niet gezien als 'ziek zijn'. je hebt wettelijk recht in sommige situaties op zorgverlof. en dat telt niet als ziekteverzuim. bovendien is ziekteverzuim in e meeste situatie ook geen reden voor ontslag oid
Zorgverlof hoort niet bij ziekteverzuim nee, Wij hebben de achternaam van onze kleine er ook niet bij
ah ok dus daar zouden ze hem niet op kunnen pakkken..... nou ja het zorgverlof heeft hij zo hier en daar opgenomen omdat ik zelf ook tijdig in ziektewet ben beland ivm bekkenpijn enzo nou vanavond maar eens goed om tafel met zijn tweetjes wat we gaan doen met deze nare situatie.......... bah heb er zo geen behoefte aan nu .......al die stress...
Nou ja ik vind het een beetje dom gelul maar ja als jij het zo nodig moet vertellen. Zeg ik wel: Weltruste!!!
maar om met de deur in huis te vallen , wat gaan we vandaag weer allemaal lekker klaarmaken omop te peuzelen ?????????
dankje!! geen achternaam dus. Daar is iedereen het mee eens. Loran....ben benieuwd hoe het bij jou nu gaat lopen. Je moest nu wachten met bellen van het ziekenhuis tot je regelmatig weeen om de 5 minuten hebt toch? ze gingen het niet meer tegenhouden he? Ja aan de ene kant nog even blijven zitten en aan de andere kant fijn als je klaar bnet met zwanger zijn. Had jij longrijpingsinjecties gehad?
nu moet ik echt gaan anders worden die koters van me ongeduldig tot zootjes !!!! ------------------------------