marjon,, al een schone onderbroek aan?? Man o man ik haal een milky way uit de verpakking en eet hem op
manlief mailde dat hij vanavond shoarma wil dus wij gaan afhalen vanavond en tussendoor eet ik nu een appel, en straks komen er vriendinnetjes over de vloer dus heb lekkere koeken gehaald voor bij de koffie oh en heb gezondigd.... heb een zak lonka fudge gekocht in de supermarkt hoelang zou die het overleven hie rin huis...........
uhmmm... ja wat eten we vandaag. Ben er weereens vergeten vlees uit te halen, maar denk dan maar visticks met iets erbij. Maar weet ik nog niet. Iemand een tip
wij hebben dus een nieuwe videocamera!!!!! ziet er mooi uit!! even aan de oplader gehangen, kunnen we vanavond eens uitproberen. Vind ik zo leuk he! kunnen we strakjes alle ontwikkelingen van onze beeb vereeuwigen. Durf alleen niet goed aan dat ding te zitten, want heb er een handje van alles te laten vallen.
ik heb net ook zelf boodschappen gedaan.... pfff, nu wel zwaar pijn aan m'n benedenverdieping zaterdagochtend mag manlief nog ff mee naar de Lidl om de voorraadkasten weer ff met wat basisdingen te vullen!
Wij hebben paar weken geleden ook speciaal eentje aangeschaft, zo'n kleine camcorder van JVC, ben er superblij mee lijkt me echt lagguh straks de eerset dingetjes van die kleine te filmen
ik kan zelf nog wel autoreijden gelukkig, heb alleen geen stuurbekrachtiging in m'n eigen auto en dat is wel es lastig hoor...
autorijden: Dat lukt mij al een paar weken neit meer omdat ik niet met me rechter voet van pendaal kan verwisselen. :S
Gelukkig kan ik nog heel goed autorijden in onze nieuw bolide hahaha. Goh, ik heb me een krampen onder. Trekt helemaal naar mijn benen toe. Zou de baby op een zenuw drukken? Daarnet trouwens in de tuin gezeten, het is best lekker in het zonnetje ( wel met jas aan ) Nu zal ik eerst Nathan uit bed halen. Had gehoopt dat er al nieuws was over Natascha.
truste! SPANNEND!!!! ben alweer beetje bekomen van het "grote baby" gedoe....... het is ONS kind en iedereen gaat er gek op zijn