Ik wil nog geen weeën, weg met die dingen! Kom over 3 weken maar weer eens Heb nog steeds een super ongi gevoel. Heel apart. Hij zal wel verder aan het indalen zijn. Wij zitten er trouwens over na te denken om een nieuwe laptop aan te schaffen. Deze is nu 3 jaar oud en begint af te takelen. Hij moet continu aan de stroom, anders is hij binnen 5 min leeg. En nu hebben we al een paar keer gehad, dat als hij geen contact dat hij dan direct uit dondert. Super irritant. Ben nu voor een Dell aan het kijken, niet zo duur en wel goed. Rien krijgt einde van het jaar ook een laptop van de zaak, zo'n watervast stuiterding die nooit kapot gaat ( is wel nodig hier )
Ben het ook een beetje zat hoor, heb niet echt pijn ofzo, maar die weeen zijn zo slopend, vandaar dat ik hier ook niet zo heel veel ben.
ga ik wel voor , maar danmoet de avondploeg ook doorwerken , moet vanaaf laptop afstaan aan studerende vechtgenoot !!
ik schrok gewoon van die kutgans!!! whahahahahaha, avondploeg is hier wel aanwezig vanavond enne, ik wil wel de weeeen overnemen.... maar dan wil ik dit weekend ook een kind!!!