Het is een meisje: Charlotte! Meer nieuws zal wel van buddie komen denk ik maar wou jullie het even laten weten! GEFELICITEERD NATAS!!
Heb je het nou over die kleine van je? Fladdert die zo flink in je bekken dat je hem/haar een kutgans gaat noemen? Tsk tsk.. arme T & T.. wat een moeder zeg
Pff wat een opluchting; Nieuws van Natas Ik vond het een beetje te lang duren hoor, was bang voo ene horrorbevalling Hoop dat alles goed is gegaan: Natas en Natasman: Onwijs gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan! Zo dames en nu ben ik klaar met die voordringers :x Dus Loran sorry maar ik pik dit niet, kappen met die weeen :x Verder las ik heel veel onzin, jeeeeeeemig kunnen we hier niet wat vaker over zinvolle gezondsheidskwesties praten ofzo En milky ways, zooo slecht voor je als je zwanger bent En ik moest echt HEUL hard lachen om Marjon: Mannin, je moet je snor gaan drukken! Echt TE saai hahahahahahaha Zo ik ben weer terug, zooitje eraf, wat meer in laagjes, kleurtje er in en wat hightlight er doorheen, Leco is er niks bij Beetje jammer was wel dat de bus een andere route nam dus ik moest een pokke eind waggelen (als een gans ja), maar ach
wat een gel*l vandaag zeg. Wat kunnen jullie ouwehoeren...haha Vandaag bij vk geweest alles weer goed...helaas aan mijn olifanten poten kunne ze niets doen..ja bevallen...dus kom maar op. Mijn mannetje maakt lekker nasi met van alles erbij voor mij.lief he!! pip ik wil jou knuf geven. denk aan je, en wens je veel sterkte komende tijd!!
Ja hier inderdaad buddy nieuws!!!! Het bericht van Natasch!!!!: Ik ben bevallen vanmorgen om 11:20 van een meisje haar naam is Charlotte Martha ik kom vnaaf ff online. Was een super snelle bevalling had rond 8 uur 3cm ontsluiting ben toen onder de douche gegaan en rond 10:30 gevoel dat ik moest persen dus vlos gebeld had toen al 9cm en mocht om 11 uur persen en 20 min. later was ze er. Kusz...
Wat een goed nieuws zeg! Weer iemand met een goede bevalling...waar kun je tekenen dat het zo gaat???
wat zijn jullie allemaal ongeduldig!!! Ik zei toch al dat we eind van de middag pas over natascha zouden horen!!! Maar weer zo'n goeie bevalling!!!! dat geeft hoop!!! GEFELICITEERD MET JE DOCHTER NATASCHA