ohhh das voor dove en slecht horende geschreven houd de dief, houd de dief.. en wat denk je daarmee te gaan doen?? souvenier??
Mars, ben jij niet stiekem strondzenuwappig voor morgen vraag ik me zo ineens af Zometeen zet het gelijk door en ben je morgenmiddag al mama Wel eentje met een strafblad voor stelen, maar ja dat is ook een mama Spannend Haha Aszz ik ga het voor me zien, Rein doodsbang voor jou, jij kokend op de bang
hij is oragne, NEE TINK IK IS NIET ZENUWACHTIG . Me bloeddruk is nog niet zo laag geweest whahahha 160-85 lol...
160/85, is die 160 niet hoog dan?? ik snap bloeddrukken ook niet zo goed, wat houd het precies in de beide waarden? ik zat vanochtend dus op 120/75 en heb zowiezo nooit hoger dan 120 gehad en 1 x op 120/90
zo ik heb al het geneuzel van jullie weer bijgelezen.... Veel interessante dingen over milky ways, piesen in je onderbroek, kindjes ophalen, gevechten met ganzen, wat eten we vandaag en nog meer van die onzin.... Maar goed daar is dit forum toch voor!! Wuhahahahhaha en nu ga ik lekker aan mijn patat speciaal en kroket... dussseh tot latersssssssssss!!!! Doeiiiiii
Natascha gefeliciteerd met jullie dochter Charlotte!! Super fijn dat alles goed is gegaan!! Loran, hoe is het met jou?? Tante Mars, die oranje mok komt nog van pas met het WK, haha