Zwitsers komt af en toe wel overeen met fries of met gronings, net even afhankelijk uit wel Kanton ze komen.....er is hier een kanton waar ze bijna plat gronings praten en sinds ik hier woon, versta ik het fries ook wat beter.....dus er moeten overeenkomsten zijn....
Loran is weer opgenomen in het ziekenhuis met 2 cm onsluiting ..De frequentie van de weeen wordt hoger en buik is erg onrustig ..Weeen tussen de 3 en 5 minuten !!!!!!
ik had het maar ff voor je opgenomen , voelde me zelf ook wel een beetje aangesproken door het berichtje !!
ben jij niet zo'n paarse die lekkere chocolade uitpoept dan??? Loran.........beeb nummer 4 ook al onderweg!!!
marjon, ik vind dat jullie best een tweede toplap aan kunnen schaffen zodat jij ff kan helpen, Manlief en ik hebben ook elk ons eigen
Jank uurtje is begonnen hier. Dean wilt NIX! Niet borst, niet slapen, niet praten, niet wandelen. Pfff lastig. En ik heb auw aan m'n baarmoeder, teveel gedaan vandaag!
Loran luisterd ook gewoon niet :x Ik snap dat ze het goed zat is, alhoewel ze de 37 weken nog niet heeft behaald hoop ik voor haar dat het nu maar doorzet Cygnet, wat een onzin hier he Ik snap het ook niet, ben eigenlijk te hoogbegaafd hiervoor maar ja He maar lekker, toch al 1 cm! Die heb je maar mooi God ik ben het alweer vergeten Wij hebben lekker pizza besteld, was goed te doen. Nu is manlief een kinderwaggy halen van marktplaats. Is even een tijdelijke voor Fenna, anders moet zij al die tijd bij de gastouder in zo'n goedkope buggy, dat vind ik sneu Gastouder loopt namelijk echt kilometers met haar op een dag. Heb zin in het weekend, het wordt echt lekker weer
Ja, ik heb nu een nieuw kleurtje in mijn haar en wat aanpassingen in mijn dieet en ik mag me nu een Milka koe noemen........ deze is recent genomen:
Wil Dean niet eens even een goed gesprek Pff die jeugd van tegenwoordig :x Geintje wijffie, die huiluurtjes zijn gewoon naar Misschien ff lekker samen douchen, of hij in bad?
ik zal het eens voorleggen !!1 Maar manlief is over een week of 6 klaar !!!!!!! Ik kan op mijn nieuwe DSI ook netten , maar gaat niet zo snel en aangezien jullie hier veel te veel ouwehoeren ......................hiihiihihhiihihiih(including me, zei de gek )
Loran! :x Afspraak = afspraak. Eigenlijk moet iedereen die voor de 37 weken bevalt een boete ofzo betalen Zo, de kleine ligt op bed. Dingske is helemaal gehavend Dikke neus, dikke wang en een plek onder het oog. Zo zielig. Hij heeft vanavond van mij 2 snoepjes en een waterijsje gekregen, aaawwwh vond het zo sneu.