Tante Mars, om 9.00 uur morgen?? Ik hoop dat het snel mag beginnen voor je! Alvast heeeeel veel succes en sterkte gewenst voor de bevalling!
he he weer bijgelezen. Natas gefeliciteerd met je dochter charlotte ook voor je hubbie. Loran zet hem op!!! Verder las ik weer veel gezever
weer veel harde buiken hier... zometeen maar glaasje frambozenbladthee en nog een glaasje bitter lemon erachter aan gooien
Ja dat is écht belangrijk, goed uitgerust er aan beginnen. Dat had ik dus niet, en was echt helemaal kapot. Ook in de kraamtijd is dat gewoon NIET leuk. Dus, SLIEPE!! Jammer genoeg kan je nou niet een fikse burrel nemen.
Ja flauw hè marjon dat hij niet ff met me wilt praten! Normaal is hij wel in voor een goed gesprek! Hij is nu boven op me in slaap gevallen! Echt een luie man. marjan: gesprek met me vader was erg apart, ik doe je ff pb'en...
Ik ga even bankhangen naast mijn man......die me overigens ook vandaag weer vanaf het werk belde om te vragen of alles goed was ! Zucht....hijs wel lief.....