Goede avond! Meld me ook nog maar even. Drukke dag gehad. Vloer in de kinderkamer gelegd samen met mannetje (nu ja, hij heeft het zwaarste werk gedaan). Ie ligt er helemaal in maar moet wel nog behandeld worden. Morgen opruimen en nog een deur plaatsen. Het komt nog net op tijd in orde @Tante Mars: succes voor morgen!
Gudvur, ik wil een nieuwe maxi cosi met easybase bestellen maar ik kom niet op die site. Van Prenatal dus
oooh, en peperpaté.... daar heb ik ook weer zo'n zin in.... Aszz, Op welke site ga je die bestellen dan?
Prenatal, maar die is natuurlijk helemaal overbelast. Whoooow ik heb fikse krampen. Misschien even een potje poepen
Bah, bah, hier gerommeldebommel... maar niets serieus.. voorweeën vrees ik... Ongemakkelijk gevoel! Ik ga maar weer eens in bad.
Schijten KRENG!! Mwuhahahahaha,, zet m op je kan het .. Pfieuw tante heb gedoucht ff bij gewerkt halve skaamlip eraf lijkt weer charmant morgen
Zo, dat lucht op. Was een fikse 2 ponder denk ik wahahhaha. Boeiend hé, hier zo op het forum. Oeh, er komt een buikfoto aan @ Cygnet, spannnuunnndd. Hoop dat het doorzet!
Wat is het hier rustig Lieve Marjand, waaaaaar ben je meis??? Nog nieuws van je pap? Jullie zouden vandaag toch meer horen?