Zo, een douche doet wonderen Ik ga echt een bedankbrief schrijven naar de man / vrouw die de Birkenstock heeft uitgevonden, wat een heerlijkheid om er gewoon in te schuiven ipv dat geklooi met sokken en laarzen en ritsen etc, scheelt me een kwartier 's morgens Het is wel wat koud nog maar dat weegt niet op tegen het gemak Net de thuiszorg gebeld, het bed wordt tussen half 9 en half 1 bezorgd, dus dat wordt afwachten Hoop dat ze snel komen, dan kan ik daarna boodschapjes doen en de zon in. Maar je zal zien, komen ze om kwart over 12 Jeetje het is idd erg spannend, het is echt een kwestie van uren / misschien dagen dat de allereerste echte mei baby wordt geboren
Ik had hier ook van half 11 tot half 6 aan 1 stuk geslapen... erg prettig!!! Daarna nog 1,5 uur in bed gelegen... zo pak je tenminste nog wat rust he....
Hahahhahaha maar als ik echt ga beginnen dan ga ik niet zp-en hoor. Lukte gisteren al niet tussen de weeen door. Maar zal wel even pip sms en mijn buddy Heb al een bericht opgeslagen in concept
vast wel Marjan . Tink: Zat ff raar te kijken om het woord bedakbroef. Maar ik snapte m na 10x lezen haha.. Hoop dat t bed een beetje op tijd komt, kan je lekker genieten van de zon.
hahahhaha ja gisterennacht ook nog maar even snel mijn vluchttas klaar gezet, want dat had ik nog niet gedaan
Wij gaan ff een relax dagje houden, weet niet waneer ik er weer ben.. Tot vanmiddag/vanavond.. Dikke kuss en puffende dames,, ZET HEM OP!!
@Tink hoop dat ze lekker op tijd komen...... @Lin: En waarom kan jij niet ff tussen door zp-en?! Watje...ik bedoel puf,puf typ (kan best hoor) Heb het ff uitgeprobeerd niks aan....is echt goed te doen hoor...
whahhahahahhaah. Ze vewachten toch dat het niet lang zal duren, maar daarna horen jullie alles tot in de puntjes
Geen enge puntjes hoor...als het gaat tot hechtingen en uitscheuren tot aan je oksels wil ik het niet tot in de puntjes horen. Doe dan de gekuiste versie maar.... Anders laat ik mijn poes nog ff dicht naaien....wordt ik bang van...