Ja maar die mag je niet allemaal zelf op eten hoor....ik wil daar ook staan dan... Ja morgen weer gezellig zijn hier!!!! Truste nu echt want het gezucht wordt met de seconde erger en nee erik heeft geen weeen of ontsluiting....(denk ik)
hmmm, nou de hele avond al om de twintig minuten een harde buik... dat zijn we niet gewend hier.... voorwerk zal dus toch wel beginnen nu met 37 weken... ga nu lekker douchen, tot morgen dames!
haha Me zusje is op excursie naar Londen, dus ik zeg tegen mams op msn. Is het ook rustig zonder Wil?? Ja maar wel errug netjes in huis haha
Lieve meiden die gaan slapen. Slaap lekker en vannacht op zp komen dat je weeen heb. Nu weer een dagje rust. Morgen even een dagje rustig bij kunnen lezen want pip en ik hebben de kids
als ik snachts wakker word kom ik ff iedereen gezeldschap houden ok?? hoop wel dat ik slaap trouwens haha..
oke oke .. Hubster wil op bed, dus ik ga mee.. Lekker slapen allemaal,, ennuu niet te veel weeen produceren. Dikek Knuf
Wat een serene stilte hier.... Ik ben wel even wakker. De rugpijn valt erg mee maar ben gewoon even wakker... zin in koek geloof ik hahahaha. Moest toch even kijken of Yess nog iets nieuws had.... Ik ga zo weer lekker verder slapen (hoop ik) 36 weken!!!