't zit nog altijd vast, heb nog pijn aan voorhoofd maar wel wat minder onder mijn ogen heb ik de indruk en ik vind het ook minder groen, sorry voor de details zeg pip, het stomen helpt dat ook als er niks van etherische olie in doet?
@Arka: bij de apotheker kan je eucalyptus krijgen om mee te stomen. Enkele druppeltjes in het water is genoeg. Heb ik een aantal maanden geleden gekregen en het werkte wel (niet zo goed als medicatie, maar wel veilig voor beebje).
zonder werkt ook wel denk ik, maar met eucalyptisch heb je net ff dat extra zetje voor je neus denk ik
ach dat mag dus toch als je zwanger bent? ik weet het soms niet meer hoor wat mag en wat niet vandaar dat ik het nu vooral bij fysiologisch water tot ik vanavond de gyn heb gesproken heb gisterenavond en eergisteren één keer gespoten met avamys, voorgeschreven door de huis arts
meissie toch, heb jij het ook zitten? maandag dacht ik echt: als ik nu moet persen springt mijn hoofd! vandaag heb ik dat gevoel al ietske minder
Loran, welkom terug! Hmm ben even binnen gaan zitten, kwamen allemaal wolkjes en ik heb honger. Dus even wat broodjes smeren.
ja de holtes zitten vol en lekker aan het niezen vandaag dus komt hier wel ietsjes los maar is ook niet alles hoor...
vond het net ook niet heel erg warm hoor met het ophangen van de was....... die wind is best fris....
Ja ik zit uit de wind, maar als de zon weg gaat, vind ik er ook niet zoveel aan. Maar zo te zien blijven we nu even wolk loos
@Arka: ja, eucalypthus mag als je zwanger bent. Maar je kan het nog extra vragen in de apotheker die weten dat normaal ook wel. Ik weet niet of er verschillende 'soorten' zijn...
Ik ga zo nog weer eten.. Heb honger... En vanmiddag rustig de echo-foto's uitzoeken, en in gaan plakken. Heb ik die ook weer tot zover klaar..
ga me zo maar eens op het fruit storten...... leef ik ondertussen op...... brood staat me niet echt aan momenteel en verder warm eten ook niet echt bijzonder.........
ook herkenbaar hier, moet mezelf echt verplichten te eten ga straks vers sinaasappelsap persen, veel vitamientjes! bedankt voor al jullie lieve tips! jullie zijn echte schatten!
Hey zie dat loran weer terug is. Welkom thuis meid. De vk is hier net geweest De weeen doen nog niet echt hun werk de baarmoedermond was iets meer verweekt, maar omdat de vorige bevalling zo snel is gegaan denkt ze toch dat het voorweeen zijn. Al sik vanavond niet kan slapen mag ik nachtje in het ziekenhuis slapen, maar dat doe ik natuurlijk niet. Als de weeen toenemen dan moet ik bellen en anders gaan ze me maandag strippen. Ze heeft ook me urine mee genomen om te kijken of er weer een blaasontsteking zit En ze wil ook dat ik op streptokokken type B wordt getest omdat ik voor de zwnagerschap maar ooit 1x een blaasontsteking heb gehad en nu er al meerdere heb gehad. Wat het precies inhoudt ga ik niet op google, want je schijnt de engste verhalen te lezen. Weet alleen dat als ik het heb ik tot de bevalling aan de AB moet blijven.