Hee, ben ook eens wakker, maar gelukkig ligt iedereen op een oor zo te zien. Alleen Cyg even wakker geweest. Ik lig ook al een tijdje wakker, piekeren over wat ik allemaal nog moet overdragen op het werk..... Ben wel moe, dus ga nog maar een poging doen. Beeb is alleen ook errug wakker!
Goedemorgen. Heb redelijk geslapen, de PCM hebben toch wel wat gedaan dus. Ik eet nu ff snel wat en dan ga ik nog slapen. Want ben nog steeds doodop. Weeën zitten nu voornamelijk in m'n rug, dus mega irritant! Maar met kruik erop wel redelijk te doen. Lief dat jullie zo bezorgd zijn. Slaap lekker nog. Xxx
@Cynet: Weer in slaap gevallen? Gefeliciteerd met je 36 weken. @Alpenmama: Niet te veel piekeren he meis. IS niet goed Geef alles een plekje en ga lekker genieten van het zwanger zijn. Hoop dat de kleine is gaan slapen en dat je zelf ook heb kunnen slapen. Dikke knuf
Tis trouwens vannacht wel heeeel rustig geweest. MOet zeggen dat ik ook wel goed geslapen heb. KOmt door al dat lachen hier denk ik
Goede morgen! Hebben jullie gisteren zomaar even deel 4 vol geschreven ! Dat lees ik niet meer bij hoor. Hoop dat ik niets belangrijks gemist heb Gisterenavond nog naar de gyn geweest. Alles nog helemaal dicht en beebje nog niet ingedaald. Zal dus niet voor deze week zijn. Ik laat jullie graag voorgaan. Wordt nu toch echt wel spannend. @YenD: gelukkig heb je nog wat kunnen slapen, hoop dat je intussen ook weer slaapt. Succes hoor.
Was het maar waar! Werd gek van Sven, die is gespannen voor van alles en nog wat dus die ligt te beppen in zijn slaap. Wordt ik dus aldoor wakker en die pokke voorweeen Grrrrrrr. Gelukkig is popje super vrolijk op gestaan
YenD, fijn dat je wat hebt kunnen slapen en hopelijk nu nog een beetje. Ieder slaapje geeft je weer wat energie voor het grote werk! Linnie, thanks, ik ga er ook van genieten, dat heb ik me nu voorgenomen! Zit aan mijn ontbijtje en ga zo op weg naar het werk en doe niets anders dan delegeren en overdragen en daarna lekker zwangeren!!!! En zp-en
@Alpenmama: Goed zo. Zo hoort het @Pip: schiet maar op dan hahhaahah. Succes vandaag met popje. Hoop dat ze je een beetje bespaar en dat je vanmiddag ook nog even kan slapen als zij naar bed gaat
35 weken !!!! Nog 3 te gaan !!!( klinkt goed he !!) @Pip , suikers waren gisteren aan de lage kant , dus tip van jou was wel goed anders waren ze nog lager geweest .. @YenD , gelukkig heb je je rust kunnen pakken ... ff ego kon ik eindelijk eens slapen vannacht , heeft mijn meissie Tara voor het eerst een nachtmerrie , en dan over lieveheersbeestjes , die overal zaten in haar kamertje en dat begon om half 4 ...Om half 5 heb ik haar uiteindelijk maar bij me in bed genomen omdat de lieveheersbeestjes telkens terugkwamen ....maar madam nam meer alsde helft van mijn bed in beslag , dus heb denk ik nog een half uurtje geslapen , stomme lieveheersbeestjes !!!!!!!!En ze heeft ergens gehoord dat lieveheersbeestjes ook kunnen steken ( is ook zo ) en sindsdien vindt ze ze niet meer zo leuk ... mogguh trouwens !!!
ik ben zo stom geweest: ben in slaap gevallen voor ik de stomer bovengehaald heb maar voel me wel al iets beter dan gisteren, 't zit nog vast, maar minder pijn aan sinussen lief dat je er naar vraagt!
@Marjon: Pfffff das wel heel vervelend als je zelf een keer wel kan slapen. Waar kinderen allemaal kunnen dromen. Mischien leuk om op te shrijven voor later
Ja idd eentje om op te schrijven en bij ons worden ze eigenlijk nooit wakker kun je eigenlijk op 1 hand tellen die keren en dat dat dan net nu moet zijn en manlief lacht er dan s ochtend uitgeslapen om want die heeft er natuurlijk niks van gemerkt !!!
Ik ga ons even aankleden. Hebben lekker een boterhammetje op bed gegeten. Jordy gaat zo even met opa wandelen, want het gaat me echt niet lukken om heel de dag voor jordy te zorgen. Voel me wel een super slechte moeder zo :'(
lieve linnie , zo hoef je je niet te voelen hoor , dat kun je straks dubbel en dwars inhalen ,als je nu dingen gaat doen die je niet kan ben je nog verder van huis en dat is veel erger dan yordi op pad sturen met opa wat hij waarschijnlijk het leukste uitje van de dag zal vinden ....neemjij het dan maar ff van je rust , of ons lastig vallen natuurlijk , dat mag ook !!1