MEI 2010 Mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Joehoe :D :D

Lin: Maandag in ieder geval strippen, maar denk dat beebje zich wel eerder meld ;) .. Spannend

Loran: Fijn dat je er weer bent.

Fruit: Mjummie,, vanmorgen in Leeuwarden een nieuwe smoothy shop geopend, wij waren de eerste klanten :D heerlijke tropen smoothy gehad :D ..

Ben vandaag bij mams geweest, ze was druk met de wieg bekleding bezig word prachtig.. Daarnaast kreeg ik een mooi gevulde mand met zwitsal kammetje borsteltje neuspompje e.d. altijd handig :D .. Heel leuk

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    lekker hoor alpenmama! geniet er maar van! heb je verdiend!
    sterreke: nog even volhouden en dan is het voor jou ook zover! heerlijk vooruitzicht toch?!
    Babe: ach als je de vitamientjes maar binnenkrijgt toch en in de lente / zomer eet ik zelf ook meer dan in de winter aan fruit hoor...

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik ga manlief zo maar eens wakker maken..... die ligt al ruim 3 uur te pitten......

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @Alpenmama; jippie lekker genieten nu.

Zo de gordijnen zijn gekomen voor de babykamer!!! Staat echt super. Nu is echt alles af!

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    meiden ik ga vertrekken:
    eerst geld afhalen, dan om mijn dochter, dan naar de drukker om de proefdruk van ons kaartje en dan naar de gyn.
    Brrrrrrrrrrrr ik ben zo nieuwsgierig!!!!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Fijn gevoel is dat he, dat alles af is :)

Dag, 3 uren al? pfff, zal die het wel nodig hebben, wel balen als je tegelijk ziek bent :(

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik ga er eens flesje aquarius bij pakken me energie niveau ff op peil brenge

8. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Bah weet niet wat ik met mezelf aan moet vandaag :(

Ga maar weer naar buiten, boekje lezen :) Hoop dat man- en kindlief snel thuis zijn, dan heb ik wat om handen ;)

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ja hij heeft het idd nodig...... begon ook al last van zijn maag te krijgen en blijkt dat hij dat nu nog heeft........
    maar nu met een kruikje en warme melk gezellig naast me op de bank........ straks even wat eten en dan zal het wel wat beter gaan........ hopenlijk.......

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    dankje Natas!!!!

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Yen: Strippen doen ze voor mijn BI. EN omdat ze zien dat het gewoon t e zwaar wordt.

Net de HA gebeld en ze vermoeden wel een blaasontsteking dus moet morgenochtend urine inleveren voor 10 uur en dan wordt het op kweek gezet. Ze testen dan op blaasontsteking, glucose en strep. type B. Dus tot maandag in ieder geval nog met voorweeen lopen :S
    Pfffff

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nog even volhouden linnie!

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    ga nog even mijn oogjes dicht doen.

tot vanavond

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    slaap lekker :D

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    whoow ineens mega veel pijn boven me linkerbil kan bijna niet lopen wat is dit nou weer voor onzin:S

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Lekker knipperen Lin!

Natas: Geen id, mischien een spiertje/zenuw vast??

Wij hebben daarstraks op de terug weg, ff gekeken bij het oefenen van opstijgen en landen bij de vliegbasis, een drukte van jewelste!!! Wat een lawaai, het enig wat ik steeds deed was buikvast houden en hopen dat me vliezen niet braken op het moment dat de afterburners aan werden gezet. Wat een kabaal..
    Maar vind het zo ontzettend mooi haha

17. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Natas, ws gewoon een spiertje verrekt haha, geen paniek ;)

Pip ga je ons nog een foto showen nu alles af is :D

Linnie, sterkte meis! KNUF!

YenD: Je zou het kunnen overleggen met je vk maar hou er geen rekening mee hoor. Strippen vanaf 37 weken doen ze echt alleen in byzondere gevallen, net als wat Linnie heeft...

Nou buiten zitten is opzich wel lekker, dus daar blijf ik dan ook maar tot ik moet koken. Kreeg net een mailtje van manlief dat hij ook niet topfit was, dus vanavond maar vroeg het nestje in haha :) Morgen weer een dagje met de prinses, dus dat is pittig genoeg ;)

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    het heerst echt volgens mij Tink... op tijd bedje in duiken is dan ook geen straf!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Pip graag gedaan:p

Tante gaaf hoor dat kabaal

Tink baal er alleen van voelde me net zo lekker maar als ik ff in beweging ben gaat wel weer moet wel zegge heb net heel mal op de bank geslapen dus zal daar dan wel van komen

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ga juist liever wat later naar bed... en ik ben altijd blij als ik weer wakker ben en van bed kan...

maak mezelf een beetje gek in de nachten... voor ik ga slapen voel ik beeb bewegen, en elke keer als ik 's nachts wakker word om om te draaien of te plassen MOET ik eerst beeb voelen voor ik weer in slaap kan/wil vallen.... das best wel lastig en compleet gek makend als het soms een half uur duurt..... weet wel dat het idioot is, maar ben zo bang dat ik straks een keer wakker word en dat beeb het niet meer doet..... dat ik hem verdruk ofzo tijdens het slapen.... ik slaap op mijn zij, probeer zoveel mogelijk op de linkerzij te slapen maar VK heeft me gezegd dat het niet uit maakt om ook op je rechterzij te slapen (ivm. doorbloeding placenta zou links beter zijn) .... maar zit me zelf vooral de afgelopen 2 weken dus echt helemaal gek te denken op bed... word wakker met koppijn.... dus niet echt ideaal........

einde ego

Deel Deze Pagina