Die Marlies Dekkers zitten heeerlijk! Maar die zou ik niet gelijk kopen. Zijn ze een beetje duur voor. Ik zou beginnen met 1 voedingsBH of eerst alleen voedingsshirts, daar kun je ook lekker in slapen, en vliegen de pads je niet aldoor om de oren. Mijn borsten waren in de zwangerschap van D naar een heerlijk E/F gegaan. Maar toen de voeding goed opgang was had ik G! LOL Daar heb ik zeker wel een maand of 3/4 meegelopen. Toen gingen er voedingen af en kreeg ik cup F. Daar ben ik in blijven hangen. Maar was toen ook al weer zwanger. Dus conclusie: ff afwachten wat de borsten gaan doen, zou zonde zijn als je met geweldige BH's zit waar je niets aan hebt De voedingsshirts van de H&M zijn erg prettig, zijn helemaal van katoen en zelfs mijn cupje G bleef daar prima in hangen Ik heb gedurende de tijd mij BH's gekocht, ik ben eerste
Ah, verklaart een boel Hier een heel erg hoestend kindje. Kick heeft het nog nooit zo erg gehad... Zielig hoor. Hij voelt zich duidelijk niet lekker door al dat gekuch. Morgen maar even naar de HA denk ik. Meneertje heeft al 3 dagen niet meer warm gegeten en vandaag ging ook het brood er niet meer in. Zo zielig. En nu gaat hij huilen... ga maar even kijken. Zo sneu
Marjan, ik wil wel rijden! Gasgasgas met die zooi Morgen weer werken... Manager is nog steeds spoorloos. Hopelijk werkt het in mijn voordeel
Gaan we er samen in zitten is extra zwaar weten we zeker dat ze goed plat gereden word.... Bij jou dus ook nog steeds geen uitsluitsel?
Ze had een excursie met school naar Londen, je mag in het derde jaar kiezen waar je heen wil. En ze heb voor Londen gekozen.. Maandag belde ze me ouders huilend op of ze haar wel op wouden halen, het was veel te ver weg..'t Arme schaap.. Ze kan best wel een tijdje van huis, maar dit is gewoon te ver weg haha. Heb zelf ook heel lang gehad dat ik terug wou naar me ouders terwijl ik samenwoonde.. Maar goed ik was 18 en zei is nu 15.
Ernstig vervelend en dom zijn stoornis ofzo Zooo alle postzegels zijn geplakt. Nummer van kraamzorg bureau staat in de telefoon en het mail adres van de geboortekaartjes ( om te melden dat de baby geboren is ) staan in mijn favorieten. Puntjes op de i.
Ja daar is ook gewoon niets aan te doen. Lekker thuis laten die vent. Hopelijk kun jij lekker blijven!
London, dat is wel gaaf! Ik ben in de 5e klas naar Polen geweest op uitwisseling, had het daar na een week ook wel gezien hoor! best nog primitief land! Maar fijn dat ze dan straks weer lekker thûs is!
Heerlijk, ze was zo bang dat de beeb kwam als ze weg was (zondag vertrokken morgen terug).. Maar gelukkig zit ze nog.. Wij zelf hadden al een deal gemaakt met me moeder haar niet te bellen als ze geboren zou worden. Maar meteen dan morgen naar het ziekenhuis brengen.. maar das niet nodig gelukkig ./.
Mijn ouders gaan aankomende zaterdag 1 nachtje weg naar Duitsland met een grote vriendenploeg, nou is het zo dat ze met een oom van me meerijden, iedereen gaat daar hartstikke dronken ook mijn heit haha, alleen mijn mem drinkt.... maar die heeft weer het probleem dat ze niet in het donker durft te rijdne, en al helemaal niet in heb buitenland!! dus stel je voor het gaat los zaterdag/nacht... nou heeft ze voor de zekerheid al duitse navigatie voor haar tomtomgedownload... en 3 mensen klaar staan die hun eventueel midden in de nacht uit Duitsland willen halen!!! whahahahahaha, niet zo best, ik vind het stiekem wel grappig... ze is echt doodsbang dat ze de geboorte van der kleinkind mist hihi, maar goed... ben dan ook enigst kind van hun en ze weten dat wij het ook bij eentje willen houden, dus is ook wel bijzonder natuurlijk
Zeker bijzonder, dit word mijn mem haar derde bevalling (zus heeft 2) . Toch is het weer anders.. Mijn ouders hebben gelukkig geen uitstappies meer gepland, ja naar de camping maar die is in Westergeest dus dichterbij als Snits haha.. Maar ze heb in ieder geval de duitse tom tom klaar, heee.. daar was mijn mem niet opgekomen hoor haha
Ooh kan me voorstellen dat ze het spannend vinden Babe. Mijn ouders gaan nu trouwens een weekendje weg met Koninginnedag. Ze vroegen het zelfs nog netjes. Ze hebben er wel van geleerd
Schooltripjes Geweldig!! Ben naar Praag geweest en op uitwisseling naar Chambery. Heerlijk een paar dagen aanklooien. Die goede oude tijd, met kalverliefdes, hihihi