ik ben dan wel lang... maar ook echt wel veel aangekomen hoor... maar ach, gaat er ook wel weer af........oooit
ikke nu 4.. wil niet zeggen dat ik geen kolosaal gewicht heb haha.. was al een bolleke voor ik zwanger was
sta hier al op 20kg...... en is niet heel veel vocht ben ik bang... maar goed, ben 2 jaar geleden ook van 97kg. naar 80 gegaan en gaat me na de bevalling wel weer lukken, positif thinking
aaaaaaaaaah toe nou!!! hihihi ik was heeeeeeel veel verliefd maar allemaal van die kansloze liefdes.. ik werd niet echt gezien als goeie buit zeg maar
hier precies hetzelfde! haha, ik was altijd verliefd op de jongens die dan later weer met m'n (mooiere) vriendinnetjes gingen... zucht, totdat ik op m'n 15e m'n lieftallige husband leerde kennen en iedereen lekker stikjaloers op mij was hihi
Daar ben ik weer !!!!!!!!!!!!! mijn haartjes weer lekker geknipt en blonde en rood plukjes er in. Mijn buik is gelukkig weer iets rustiger. Dus vannacht lekker een slaappil en hoop dat ik goed slaap.
Marjand: leuk kamertje zag hem op hyves. Aankomen. Bij Jordy was ik 25 kilo aangekomen ook veel vocht, maar ook van het snoepen. Was gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was. Nu 8 kilo aangekomen en hoop dat ik er weer 20 afval