@linnie: je hoeft je toch geen slechte moeder te voelen omdat het even niet meer gaat. En Jordy heeft het vast erg naar zijn zin met opa. Rust jij maar even uit. @marjon: lieveheersbeestjes in bed, brrr. Ik hoop dat ze vanavond weg zijn en dat jullie dan rustig kunnen slapen
goedemorgen allemaal, Heerlijk om vrlof te hebben en s morgens ff achter de laptop te kruipen... heelrijk geslapen, maar twee uitstapjes naar de wc gehad...weinig!!! nu wachten op de koerier met mijn nieuwe tel en camara!!!!!
goedemorgen, Even een avondje geen zp en jullie schrijven deel 4 vol en al weer 11 blz in deel 5!!! fijne dag allemaal!!
Goeiemorgen.. Jeetje deel 5 alweer.. Hier ook een rot nacht achter de rug.. Mick is heel erg verkouden en hoest zichzelf de hele tijd wakker.. Uiteindelijk heeft Joost hem bij ons in bed gelegd, maar toen kroop hij de hele tijd bovenop me.. Op zich heel schattig, maar slapen doe je niet echt.. Dus nu beetje moe.. @Linnie.. je hoeft je echt niet slecht te voelen hoor.. Zelf ben ik ook erg blij dat Mick gewoon nog naar de opa's en oma's gaat, zodat ik ff kan rusten en bijkomen.. straks krijgen we het nog druk genoeg.. verder iedereeen een fijne dag.. ben zo benieuwd wanneer er weer een baby geboren gaat worden.. Ben zelf bang dat ik nog ff moet wachten, Mick kwam ook 1 week te laat. Dan heb ik nog 4 weken te gaan Hoop dus maar dat deze niet zo lang op zich laat wachten.. nou ga ff showeren..
wat gaan jullie doen vandaag?? Ik ramen lappen, vriezer uitmesten, slapen en koken.... vind de dagen soms lang duren. Nu heb ik nog zp....
Hallo allemaal!!! Kan ik met mijn telefoon op internet! Ik heb dus wel steeds alles bij gelezen sinds gisterenmiddag.... op ZP! Maar ik kan op de een of andere duistere reden niet reageren... grrr.. wat dat nou weer is... Dit berichten vak blijft dan grijs.... Wie weet wat dat is??? Verder alles okay.. alleen heel beroerd geslapen vannacht.. heb het gevoel dat mijn hele buik beurs is... vannacht ook steeds krampen.... Ik ga snel brood eten en douchen, moet zo met dochterlief naar het consultatieburea en daarna komt een vriendin koffie drinken. TOT laters dames!
GOOOOOOEEEEEEEEDEEEEEEEEE MORGENNNNNNN!!!!!! Heer weer lekker K.U.T. geslapen, maar goed het zonnetje schijnt de buurman heeft lekker een draaiende betonvrachtwagen voor de deur dus wat wil een mens nog meer? Zo meteen met erik naar de VK voor een liggings echo...whaaaa ikke beetje nerveus van. Want baby hikt bovenin en heeft geen benen meer (altans ik voel ze niet meer..) @Linnie: Niet schuldig voelen. Mama haalt de schade straks wel weer in hoor.... @Alpenmama: Goed zo!!!! Vanmiddag bbij het naar huis gaan mag je nog een keertje huilen en dan is het genieten van je verlof ok? @mama2010: geen idee wat dat is ik heb er echt geen verstand van... @Wimjo: Went wel hoor verlof hebben.... @Kimm: Beterschap met de kleine man.... @Marjon: Fijn lieveheersbeestjes....zijn ook hele gemene monsters hoor...Snap haar wel...En dan ook nog eens door je hele kamertje...Misschien moet jij het daar vanmiddag maar eens goed schoonmaken en die beesten naar buiten doen ja? Arm meissie... @Nijn: Tja dat doen we he...sorry. Jij ook een fijne dag! @Yes: ben benieuwd @Pip: Succes met Popje vandaag...maar zie dat ze een vrolijke dag heeft moet goed komen dus...Voorweeen weer weg? hoe lang het nu nog gaat duren.... zo de rest vergeten...
marjand; veel succes bij vk en geniet van de echo!!! ik mag vrijdag en vind het ook spannend!!! we horen het wel he!
@ Marjan, dan zal de kleine nog goed liggen. De mijne ligt in stuit en hikt altijd onderin... Succes dadelijk!! @ mama2010, ik kan je ook niet helpen, sorry @ Linnie, Jordy gata het heel gezellig hebben bij opa en vraagt straks meteen wanneer hij weer mag. Je hoeft je dus echt niet schuldig te voelen! @ Wimjo, ik ga dadelijk lekker naar de stad en lunchen met een vriendin... en verder bankhangen... @ Alpenmama, ik heb respect voor je dat je het werken zo lang hebt volgehouden! Nu nog even delegeren en dan lekker gaan genieten van de kleine!
Linnie ik sluit me aan bij de andere meiden, maar begrijp het super goed. Ik kan nu ook veel minder voor darren zorgen, en dat vind ik echt erg. Maar gelukkig heb je hulp, en vinden ze het vaak super leuk om ff naar opa en oma of iemand anders te gaan. Darren wordt vanmiddag van school gehaald door m'n vriendin, daarna denk ik dat ik een kort rondje met hem ga lopen om de flat, misschien ff naar t speeltuintje, daar kan ik tenminste gewoon zitten. Maar als het niet gaat dan wordt het weer ff dvdtje. Vanavond is m'n moeder er weer, die slaapt hier voorlopig omdat ik dat wat fijner vind en zij dan niet telkens 's nachts er uit hoeft als er wat is. Ik ga ff op maxi cosi jacht op marktplaats.
Morgen! Jeuh, hier ook klote geslapen. Ben verkouden aan het worden en heb erg veel last van mijn keel. Bah! Zo Nathan naar het KDV brengen, kan ik hier even rustig aan poetsen. Morgen komt trouwens de kraamverzorgster ( eindelijk ) voor een intake. Ben erg benieuwd.
Balen dat je ook weer zo kut hebt geslapen !!!! EN liggingsecho , spannend , hier ligt beep goed allleen niet ingedaald en af en toe zijn er nog hele volksverhuizingen bezig , maar vanaf volgende week 3x in de week echo dus kanhet nog genoeg in de gaten houden .. En ik ga zo idd kamertje van Tara schoonmaken , op dinsdag morgen is het hier altijd bovenverdieping poetsen ( jaja ben betrapt , ben er eentje van de regelmaat in sommige dingen )..
@Aszz: Hmmm voor jou dus ook een klote nacht...Doe je dan wel een beetje rustig aan vandaag??? @Yes: Bedankt he!!!! Heerlijk rustgevend geluid hoor....Jij ook rustig aan met Darren vandaag... @Marjon: Niet te hard poetsen he...denk aan je rust! @Nijn: vind het toch vaag, de baby hikt toch niet met zijn/haar kontje?!
Morning kletskousen Lin: Ook ik schrok stinkerd Moest wel lachen om je! Weet niet of ik het al gezegd had maar wat een heerlijk nieuws van de vk, geeft een goed gevoel zeker? Over je schuldgevoel, ook ik herken het heel erg meis Maar hij vindt dit vast hartstikke leuk, en na de bevalling heb je weer genoeg energie! Kan niet wachten tot die tijd weer aanbreekt YenD: Soms begrijp ik echt niks van jou haha Je gaat de schuldsanering in omdat jullie torenhoge schulden hebben, maar je shopt het meest van ons allemaal Pip: Nog 1 dagje en je mag bevallen toch, van jezelf Ik duim voor je! Alpenmama: He bah meis, kan me voorstellen dat het even schrikken is. Maar echt meis, het wordt genieten! Marjon: Haha kwaadaardige lieveheersbeestjes, waar je al niet bang voor kan zijn Fenna noemt ze aardbeien Marjand: Jeah veel plezier bij de echo, hopelijk ligt hij goed (ja ik denk dat je een jochie krijgt ) Babebabe: Dat zijn nogal wat harde buiken, alles weer afgezwakt vannacht of ga je ons verblijden met babynieuws Zo, zoveel kon ik me herinneren Hier vandaag ook een "druk" dagje want de prinses is thuis. We hebben net een bammetje gegeten en gaan zo even douchen. Gelukkig is het mooi weer, dus we gaan daarna de zandbak weer in! Althans Fenna, ik niet, dan bellen ze Greenpeace En vanmiddag naar de verloskundige! Even bespreken over het strippen, ik hoop dat ze akkoord gaan met mijn plan, dan kan voor mij ook het "laatste" genieten gaan beginnen Liefs XXX
Zo ik ben gedooooouuuuccchhhheddd. Haha. Ik heb net als Linnie, een opa besteld voor later in de ochtend. Voor een goede stevige wandeling. Dat lukt me echt niet meer. We zitten nu gezellig aan tafel te tekenen. Straks nog de teletubbies achter de hand, zo komen we de ochtend wel door @Marjon; Wat sneu voor Tara. Stout beestjes. @Marjand: een betonmolenwagen, ach ja het is weer eens wat anders, @mama2010: is het niet touchscreen, dat je in het veld kan drukken?? Of anders met de de tab knop?
Goedemorgen, Wat kunnen julie ouwehoeren zeg. Jeetje. Sorry maar heb deel 4 maar niet meer uitgelezen, moest nog zo'n 30 pagina's en hier 12. Hier zijn we inmiddels weer een weekje verder. Vandaag 34 weken. Nog 3 weken en dan mag ze van mij komen hoor, nog even voor we gaan verhuizen. Verder gaat het hier wel. Die weeen de hele dag door zijn alleen zo vermoeiend. Lig er over het algemeen altijd al vroeg in, maar ga dan nog niet slapen. Maar nu was ik om 21.00 uur al vertrokken. Zo gister had ik echt het gevoel van als ik nu nog 1 keer buk dan poep ik ze gelijk uit, man wat een druk wordt er soms uitgeoefend zeg op mijn onderkantje. Hebben jullie daar ook last van? Zal wel met de indaling te maken hebben. Gisteren voor een na laatste injectie naar zh geweest. Komende .......aaauuu.... iieee... pppfffff.....en dat is er weer een. Mijn god, gaan we nu al weer beginnen, ben net mijn bed uit. Dat beloofd wat voor de rest van de dag. Maar ja, komende maandag laatste injectie, die dan met 35 weken en 6 dagen is uitgewerkt en dan maar afwachten wat het gaat doen. Ben benieuwd. Gyno denkt niet dat de boel dan gelijk op gang komt, dus we wachten maar af. Ga nu even meiden een boterham geven of inieder geval Süreyya, Derya ligt nog op 1 oor. Spreek jullie later. OOOoohh, moet ook hier nog 7 pagina's bijlezen. Later.