MEI 2010 Mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

ook nooit gehoord dat je het niet mag eten als je bv geeft ..Jemoet met dit soort producten zoiezo voorjezelf altijd al opletten dat ze vers zijn , en als het vers is kan het echt geen kwaad ..Over gekruid eten enzo ..Ik denk dat als je altijd al pittig eet ook tijdens de zs dan kun je dat met de bv ook ......ALs je kijkt wat ze in andere landen aan kruiden enzo eten , die zijn daar ook aan gewend ............

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nee vogelns mij heeft ze geen buddy

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Zie niet op onze site staan dat ze een buddy heeft. Zal dus maar goed kunnen dat ze bevallen is.
    Heb d'r ook al een tijdje niet gezien. Zal eens op hyves kijken.

4. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Even afwachten dus.
    Beter te vroeg dan te laat eraan.

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen!!!!

@Ingeltje: Dank je wel voor je berichtje! Hou het er maar op dat mijn bazin me probeert te naaien. En dat terwijl ik er al lang zat werk. Ze probeert me nu weg te jagen...TRut.

@Pip: Dank je schatje, mijn vader en moeder moeten er om half 11 zijn. Kan dus zijn dat ik je vanmiddag lastig ga vallen....Ga nu ff ontbijten en proberen te ontspannen. Mijn werk heeft niet echt geholpen nu.....

@Linnie: Zo lekker gesport?!

En dames dankjullie voor de leuke berichtje op mijn hyves over m'n kamertje....

De rest eigenlijk vergeten......

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    bv en eten: Het zal ook wel verschillen per kindje. Het ene kindje zal meer kunnen hebben als andere.
    De ene zal dus wel tegen vette en gekruiden dingen kunnen en de ander niet.
    Ik had een kindje op het dagverblijf en die had last als d'r moeder rauwe groenten, pittig eten of friet if iets at

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Natas ga je naar decibel??
    Hoe ga jij dat doen met bv?

Bedankt voor jullie reacties op m'n foto.

Weeën zijn weer weg! Zou dr gek van worden bijna!
    Maar om 11 uur naar vk!

8. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @linnie: ja, Jana was een reflux baby. Maar rond 6 maand was het gelukkig wel over en hebben we de medicatie afgebouwd. Nu geen problemen meer hoor. Bij Jordy is het blijkbaar erger als ze gaan opereren. Hoop dat hij er dan echt vanaf is. Is ook geen pretje voor hem.
    @marieke: hier ook een 'jongensbuik' (draag ook helemaal naar voor). Maar er zit (net als vorige keer) echt wel een kleine meid in ;) Is dus idd een fabeltje :D Al veel mensen die gezegd hebben: "het is zeker een jongetje". Hihih nee dus! Mijn moeder kreeg indertijd ook die reactie en we zijn met 3 zussen :p

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Fijn trouwens! Heb ik bitterlemon in huis is het een fabel!
    Moet ik ineens sex gaan hebben volgens jullie... Das stuk moeilijker aan te komen hoor!! Hahahaha

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahhahhahahahaha , lol

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    MArjand: hahahaha ja af en toe ondanks de pijn toch wel zin :p.
    En over je werk. Vind het wel erg moeilijk. Aan de ene kant zeg ik niet gaan, lekker genieten en na je bevalling een keer een afspraak maken om het er over te hebben, want die stress is nu ook niet goed, maar als je het niet achter je kan laten maak je jezelf ook druk en dan kan je mischien juist beter wel gaan, dan kan je teminste je irriaties uitspreken, maar je bent niet verplicht om in je verlof naar je werk te gaan voor een gesprek volgens mij.

12. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @YenD: ja, das idd moeilijker maar het zou het enige zijn dat 'echt' werkt (schijnt wetenschappelijk bewezen). Ik mag er effe niet aan denken op dit moment ;)

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Eekje, tsja... Sperma heb je niet in de supermarkt hè?
    Dan houd t op ;)
    is ook weer zo wat om een onbekende aan te vallen!
    Zit ik straks in de gevangenis! Hahahaha

zou dr ook nie aan moeten denken ff, maar ja, alles voor de baby hè whahahahaha!!!

14. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    HAHA! ja en ik denk dat je niet hoeft aan te kloppen bij de spermabank hiervoor. Ze zien je aankomen met je dikke zwangere buik.
    HIHI! maar ik weet niet hoor.....maar seks moet ik even niet meer aan denken. Ik voel me nog niet zo wanhopig om de baby eruit te krijgen.

Marjand...ik zou wel dat gesprekje aangaan. Hopelijk ben je er dan ook snel vanaf. Wat een takkewijf is die baas van je...Eerlijkgezegd vind ik je echt een doorzetter. Top hoor! ik had het allang opgegeven met zo'n hopeloos mens.

15. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik ga even naar tienermoeds op uitzending gemist kijken.

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0

Ze zeggen dat het een fabel is, maar de stof die erin zit kan de beavlling opgang brengen, maar je moet er wel veel van drinken.
    Bij Jordy was ik di bij de gyn geweest en als ik do nog een hogebloeddruk had moest ik blijven. Dit wilde ik niet dus ben aan de biter lemon gegaan. En heb in 2 dagen 5 litter flessen op,was er misselijk van :D. Moest om 11.30 in het ziekenhuis zijn voor controle, maar was om 9.34 bevallen van JOrdy. Dus of het echt geholpen heeft weet ik niet, maar hoefde niet in het ziekenhuis te blijven zonder kind :p:p:p

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

dat ga ik straks ook nog ff terugkijken !!1

18. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

Het is rsustig gebleven met de weeen.
    Spannend wie de eerste gaat zijn.
    Hier ook k*t geslapen, manlief heeft keelontsteking en denkt een vrij brief te hebben om te snurken.....ahhh:x.
    Dus je snapt hoe ik heb geslapen.

De zon schijnt gelukkig al:):):).
    Vandaag ff lekker bijkleuren, eerst smeren natuurlijk!!!

iedereen die naar vk moet succes

19. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    hebben jullie je bed al opgemaakt met zeiltje enzo???
    Ik nog niet moet dat al???

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Marjand: Vind het wel een naaistreek :)P) van je baas dat ze ze dit in je verlof wil spreken. Zal zeker wel een opmerking van had dit niet voor mijn verlof gekunt dan had ik teminste nu kunnen genieten en mezelf voorbereiden op de bevalling :D

Deel Deze Pagina