MEI 2010 Mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    daar ben ik het helemaal mee eens! anders is het ook niet meer bij te houden........

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik denk het wel alpenmama!ik heb ook wel wat vaker last van hoofdpijntjes die ik ook altijd had als ik ongi moest worden........

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    PFFFFFF het lijkt wel erger te worden ipv minder...... stomme verkoudheid.........
    stomen helpt niet , neusspray ook maar tijdelijk en is ook niet al te best natuurlijk........
    gek word ik ervan!

4. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Nee, blijft een beetje het zelfde.
    Heb gelukkig vannacht wel redelijk geslapen, dus heb een beetje kunnen bij tanken.

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ga ff een grape fruitje eten..

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    had ik mijn berichtje dan in het rood moeten zetten?

7. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam

Zal wat zijn dat de gene die eigenlijk als laatst aan de beurt zijn dadeljk eerder gaan bevallen.

Had het voor de gein aan Süreyya gevraagt of de baby vandaag komt, zegt ze "Nee, want de vakjes zijn nog niet allemaal gekleurt".
    Ze heeft een soort kalender met vakjes die ik zelf gemaakt heb zodat ze elke dat een vakje kan kleuren tot de uitgerekende datum.
    Ik zei maar sommige baby's luisteren niet zo goed en komen eerder dan de vakjes zijn gekleurt.
    Nou ze is er heilig van overtuigt dat de bay nog niet komt.
    Had de stille hoop dat ze zou zeggen dat ze wel vandaag komt, ook al heb ik zelf ook het gevoel dat het nog wel even kan gaan duren.

8. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Als jij het belangrijk vind wel, ik zou het wel doen.
    Het gaat niet over het huishouden of zo.

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0

sorry voor de details maar ik blij toch meer en meer bruin slijmverlies te krijgen...

zolang het bruin is kan het volgens mij geen kwaad

10. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Arka...ik weet niet of het normaal is. Als je je er zorgen over maakt, zou ik navragen hoelang dit hoort te duren en hoe heftig het mag zijn.

Hoofdpijn...heb ik de laatste week ook een beetje. Daarvoor helemaal niet. Misschien door verandering van hormonen??? De bloeddruk schijnt ook ietsiepietsie te gaan stijgen. Zal dat het zijn. Ik heb trouwens ieder jaar als het lente wordt hoofdpijn, maar dan veel erger als dit.

Net die dikkekontendraaier in mijn buik even toegesproken dat ie zeer binnenkort maar zijn best moet doen ter wereld te komen. Hopen dat ie luisterd. Ik denk dat ie de billen van mama heeft.

Ik ben trouwens zenuwachtig voor de controle vanmiddag. Waarom??? geen idee.

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    De kans dat dat gebeurt is zo klein, want als je een voedselvergiftig hebt, Gaan je darmen op tilt en die halen niets meer uit die voeding. Dus het komt niet eens in je bloedsomloop!

Wat beterft voeding met borstvoeding, ALLES MAG!! Alleen alcohol is een uitzondering. Daar moet je wel voorzichtig mee zijn. Dus als je een glaasje wilt, doe dit dan gelijk nadat je voeding hebt gegeven of heb gekolft. Dan is het goed.

En wat betreft scherpe voeding: maar 1% van de 'smaak/ pittigheid' van je eten komt in de borstvoeding terrecht. Je baby krijgt meer binnen zoals hij nu bij ons in de buik zit. Dus alles wat je nu eet, kun je straks ook met een gerust hart eten. Dat sluit niet uit dat je beeb er last van kan hebben, maar die reactie kun je in de buik al merken. Dus valt het je op dat je na een bepaalt scherp iets eten een stuiterende beeb hebt, Dan zou ik dat even laten, maar echt, er zit veeeel minder in je BV. Dat gaat nog via een heel andere weg

Sorry voor mijn betoog. Maar hopelijk is het een beetje duidelijk.

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo is hhier weer gezellig druk!
    ik ga ff wat doen... word ondertussen gek van het bankhangen en het snotteren..... even wat ondernemen......

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    net terug van de vk.
    Alles was goed, baby ligt op z'n laagst, dus perfect!
    Weeën waren weer minder. Geen blaasontsteking.
    En ze laten me lekker door waggelen zo.
    Als er vandaag wat gaat beginnen mag ik thuis bevallen. En volgende week weer terug komen!!

arka, hou t ff in de gaten, want je hebt al 3 cm ontsluiting!

14. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was de accupuntuur geslaagd? Ik denk er ook aan...

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    super Yen D je mag thuis bevallen joehoe!!!
    heb je eigenlijk al opening door al die weeën?

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja zijn wel wit nu (denk ik hahah ik kan ze niet zien) maar ik zal eens een foto van net na de bevalling opduikelen.. toen waren ze megarood

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    YenD! wat fijn dat het goed gaat en de weeen minder zijn..... elke dag dat uk bij je zit is er toch weer eentje en je kunt beter rond de 40 wkn bevallen dan nu al.... zolang het maar vol te houden is!

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ja ik kreeg zondag nacht weeën, thuis 1 cm.
    Door naar t ziekenhuis daar werden de weeën minder en is de ontsluiting bij 2 cm gestopt.
    Weeën komen en gaan nu in rustig tempo, en is prima te doen.
    Alleen met lopen en zo vaak tussen pauzes omdat ik dan ff de wee weg moet puffen.
    Maar ach, das ook niet zo erg.

19. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Nou het ziet er in ieder geval naar uit dat je je aan de afspraak houdt en niet voor de 37 weken bevalt YenD. Ben je nog getoucheerd.

Hmmmmmmmmm...........straks toch lekker uit eten en alles nemen wat ik in de zwangerschap niet kon en mocht eten.

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Dag idd elke dag is er 1 meer!
    En zolang het te doen is loop ik er lekker mee door.
    Heb veel hulp van m'n moeder, want echt voor darren zorgen en het huishouden gaat nu niet.
    Maar ga straks ff lkkr met D naar de kinderboerderij toe.
    Kan hij fijn spelen en ik op een bankje ploffen!!

Deel Deze Pagina